کد خبر: 805219
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
شهردار بندرعباس مطرح کرد:
شهردار بندرعباس درجمع شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس گفت:با تمام توان از برنامه های آموزش وپرورش حمایت می نماییم

عباس امینی زاده ضمن تشکر از فعالیتهای انجام گرفته در حوزه های مختلف آموزشی وپرورشی در این مدیریت گفت:اصل توسعه جامعه آموزش وپرورش است,جایی که منابع انسانی ساخته وپرداخته می شود و بعد از طی مراجع دانشگاهی بعنوان یک نیرو وارد جامعه می شود.

وی افزود:آموزش وپرورش و مدیر مدرسه نباید دغدغه امکانات وتجهیزات داشته باشد,و همه دستگاهها و نهادها باید در راستای اعتلای آموزش وپرورش همکاری نمایند.

امینی زاده گفت:همه مدارس مطلق به همه ماست ,ومدارس جزء شهر ویک مکان عمومی است ,و شهرداری متولی اماکن عمومی می باشد و در همه کشورها شهرداری بیشترین ارتباط بامدارس دارد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد :طی سال های گذشته برنامه های مختلفی بصورت مشارکتی در حوزه های مختلف صورت گرفته و در سالجاری این فعالیت ها بصورت مستمر ادامه خواهد داشت .

شهردار بندرعباس در ادامه تاکید نمود:با تمام کمبودهایی که داریم ,پشتیبانی خود را از آموزش وپرورش اعلام می نماییم و کمک می کنیم تا مشکلات به حداقل برسد. ودانش آموزان وفرهنگیان ماه مهر خوبی داشته باشند.

گفتنی است در ادامه از شهردار بندرعباس و همکارانش با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است ؛ در راستای پروژه مهر شهردار بندرعباس به اتفاق شهردار منطقه 3و معاونین خود در شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس حضور یافت.

سید هادی حسینی " مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس ضمن تقدیر از تعامل وحمایت های سازنده شهردار بندرعباس ودیگر همکارانش از فعالیتهای آموزش وپرورش خواستار ادامه این برنامه ها در سال جاری شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر