کد خبر: 805217
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش دربندرعباس مطرح کرد:
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت:توسعه فرهنگ قرآنی امری ضروری است و این مهم با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و یک فرد قرآنی باید در بسیاری از زمینه ها الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد.
ام البنین آمی احمدی

 امیر دریادارآزاد در آیین اختتامیه دومین مرحله طرح ملی تابستانه رحله ویژه همسران وفرزندان کارکنان که در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد به اهمیت قرآن درزندگی اشاره کرد و افزود: باید قرآن را حفظ و تلاوت کنیم اما عمل به آن مهم تر است، با عمل به قرآن علم ما به یک علم متحول کننده تبدیل می شود.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بااشاره به اینکه توسعه فرهنگ قرآنی امری ضروری است تاکیدکرد: این مهم با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و یک فرد قرآنی باید در بسیاری از زمینه ها الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: تا میتوانید با قرآن مانوس باشید و با آن ارتباط برقرار کنید وفراگیری مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن، تعالی انسان در همه ابعاد زندگی را به دنبال دارد.

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی منطقه یکم گفت : طرح تابستانی رحله ، طرح ملی در سطح کشور است که حافظان در طی دو ماه باید 4 جز از قرآن کریم را حفظ کنند و منطقه یکم امامت نداجا تنها یگانی در کل نیروهای مسلح است که برای دومین سال پیاپی به همت  فرمانده منطقه یکم توانسته است با  تعداد 23 نفر این طرح را اجرایی و برگزار کند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت : یکی از تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری برای جامعه قرآنی موضوع تربیت حافظان قرآن است که عقیدتی سیاسی و فرمانده منطقه یکم نیز در راستای اهداف دینی ،فرهنگی و قرآنی ، در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های قرآنی می کند که دورنما و برنامه های 5 سال آینده این منطقه،تربیت صد حافظ قرآنی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر