کد خبر: 788440
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
سردار نقدي در حاشيه بازديد از نمايشگاه هولوکاست:
موضوع هولوکاست ثابت کرد، ادعاي آزادي بيان غربي‌ها دروغ است؛ سرمايه‌داري غرب هولوکاست را ساخته تا مردم دنيا را وادار کند صهيونيست‌ها را پرستش کنند.
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين روز گذشته در حاشيه بازديد از دومين نمايشگاه بين‌المللي کاريکاتور با موضوع «هولوکاست» تصريح کرد: سرمايه‌داري جهاني هولوکاست را ساخته است تا مردم جهان را وادار کند كه صهيونيست را پرستش کنند. از نظر اينها کسي حق ندارد از آن ايراد بگيرد و آن را نقد کند. وي در خصوص کيفيت آثار به نمايش درآمده در اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه شامل آثار بسيار زيبا و عميق از سراسر جهان است که نشان مي‌دهد، مفهوم تزوير و دروغگويي نظام سرمايه‌داري براي چپاول منابع محرومين و اشغال سرزمين‌هاي اسلامي، جهاني شده است و يهودي و مسيحي و مسلمان نمي‌شناسد. سردار نقدي ادامه داد: آثار بسيار عميق، پر مفهوم و عالمانه است و البته با زبان بين‌المللي کاريکاتور است و از اين طريق به راحتي منتقل مي‌شود و هيچ مرزي نمي‌شناسد. وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص موضع‌گيري‌هاي مقامات امريکايي و صهيونيستي درباره اين نمايشگاه گفت: آنچه اينجا مهم و قابل تأمل است بحث آزادي است؛ آزادي‌اي که غربي‌ها مدعي آن هستند و شعار آن را مي‌دهند؛ اينجا جايي است كه ملت‌هاي مظلوم و مستضعف مي‌توانند ثابت کنند که دروغ است و اين آزادي وجود ندارد. رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطرنشان کرد: بايد از اين فرصت استفاده کرد و زير بار حجم تبليغات گسترده رسانه‌اي که غربي‌ها به راه انداخته‌اند تا دنيا را قانع کنند که به دنبال آزادي بيان هستند، نرفت و ثابت كرد که اين ادعا دروغي بيش نيست و چنين آزادي‌اي وجود ندارد.

نمايشگاه هولوکاست حاصل فراخواني بين‌المللي با عنوان هولوکاست است که دبيري آن را سيدمسعود شجاعي‌طباطبايي برعهده دارد و مقام معظم رهبري نيز با پيامي از برگزاري اين نمايشگاه قدرداني کردند. در اين مجموعه 150 اثر برگزيده از 50 کشور دنيا به نمايش گذاشته شده و بيشترين آثار به ترتيب از کشورهاي ايران، اندونزي و برزيل به دبيرخانه اين مسابقه رسيده است. اين مسابقه با مشارکت مؤسسه فرهنگي هنري اوج، حوزه هنري سازمان تبليغات و انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس و مؤسسه فرهنگي و هنري راه برگزار شده است و عصر ديروز(10 خرداد) اختتاميه اين نمايشگاه برگزار ‌شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
حالا عده ای دنبال برجام کاست هستند !! یعنی برخورد شدید با منتقدان برجام !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار