کد خبر: 775440
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروز 95 گفت: با تصویب آئین نامه اکران فیلم های اکران نوروزی قطعی شد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروز 95 گفت: با تصویب آئین نامه اکران فیلم های اکران نوروزی قطعی شد.

غلامرضا فرجی درباره اکران فیلم های نوروزی و جلسه امروز (17 اسفند) شورای صنفی نمایش  گفت: با تصویب آئین نامه اکران فیلم توسط رئیس سازمان سینمایی  5 فیلم اکران نوروزی قطعی و از 26 اسفندماه در نوبت اکران سینماها قرار می گیرند.

«بادیگارد» به سرگروهی استقلال، «ابد و یک روز» به سرگروهی سینما آزادی، «کفش هایم کو؟» در گروه سینمایی زندگی، «خشم و هیاهو» در گروه سینمایی اریکه ایرانیان قطعی شد، «پنجاه کیلو آلبالو» در گروه سینمایی کوروش و فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» نیز به سرگروهی ماندانا به اکران خود ادامه می دهد.

فرجی در پاسخ به این سوال که محسن کیایی مدعی شد فیلمش درخواست اکران نوروزی ارایه داده است گفت: فیلم بارکد در اولویت های دفتر پخش فیلم نبوده و به شورای صنفی نمایش به عنوان اولویت اکران نوروزی ارایه نشده است.

وی درباره اکران دوم نوروزی گفت: صاحبان آثار که علاقمند اکران فیلم در اکران دوم نوروز هستند می توانند قرارداد فیلم خود را با دفاتر پخش و سینماهای سرگروه تا 15 فروردین ماه به شورای صنفی ارایه دهند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: شورای صنفی نمایش در اکران نوروزی فیلم ها هیچ دخل و تصرفی نداشته است و براساس اولویت دفاتر و انعقاد قرارداد با سرگروه های سینمایی اکران نوروزی را تعیین کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار