کد خبر: 773229
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
در این مراسم که همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شد، چهره هایی چون غلامعلی حداد عادل سر لیست و مهرداد بذرپاش از اعضای ائتلاف اصولگرایان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و حبیب کاشانی عضو شورای شهر پایتخت حضور داشتند.
راه دانا: سومین گردهمایی انتخاباتی جمعیت آبادگران ایران اسلامی با حضور چهره های شاخص اصولگرا و کاندیداهای ائتلاف این جریان در تهران برگزار شد. در این مراسم که همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شد، چهره هایی چون غلامعلی حداد عادل سر لیست و مهرداد بذرپاش از اعضای ائتلاف اصولگرایان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و حبیب کاشانی عضو شورای شهر پایتخت حضور داشتند.

شاخصه های لیست اصولگرایان از نگاه حداد عادل

غلامعلی حداد عادل سرلیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه انتخابات فرصتی است برای احساس هویت سیاسی ملت ایران، عنوان کرد: انتخابات روزی است که ملت برای خود و وطن تصمیم می گیرند. مردم برای کاندیداها تصمیم می گیرند و به آنها رای می دهند تا منتخبان نیز برای 4 سال آینده مردم تصمیم گیری کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر کس که پای صندوق رای می رود در سرنوشت خود و کشور تاثیر می گذارد. مردم با حضور در حوزه های اخذ رای هویت سیاسی یک ملت و کشور را به نمایش می گذارند و این نشان می دهد که مردم ما این هویت را در خود احساس کرده اند.
سرلیست ائتلاف اصولگرایان انتخابات را یک نعمت الهی دانست و گفت: این نعمت را انقلاب به ما هدیه کرده و باید قدر آن را بدانیم. مردم حق دارند که درباره آینده خود تصمیم گیری کنند و انتخابات بهترین مسیر برای این تصمیم گیری است. این در شرایطی است که قبل از انقلاب هم در کشور ما انتخابات انجام می گرفت اما نتیجه انتخابات مجلس و افراد حاضر در آن لیستی بود که از سفارت انگلیس یا دربار شاه بیرون می آمد. طوری که اسدا... علم نخست وزیر رژیم پهلوی در خاطرات خود می نویسد که یکبار وقتی نتیجه انتخابات را نزد شاه بردیم، نام 40 نفر را خط زده و اسامی مد نظر خود را در آن نوشت و از بین 70 نماینده آن دوران، 40 نفررا شاه انتخاب می کرد.
وی در ادامه افزود: حالا اما مردم ما سوابق افراد را می سنجند، گزینه های مدنظر خود را انتخاب می کنند و رای خود را تاثیرگذار می دانند. این به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل به دست آمده و باید آن را مهم دانست. این انقلاب به برکت ایمان دینی مردم به پیروزی رسید و عاملی جز دین نمی توانست را مردم را برای انقلاب متحد کند.
وی همچنین تصریح کرد: امروز راه ما باید همان راه گذشته باشد. اگر 37 سال پیش مردم ما متحد پشت سر امام حرکت کردند، امروز باید همین اتحاد را حفظ کرده و پشتیبان نائب صالح امام که مقام معظم رهبری است، باشند.
حداد عادل در بخش پایانی اظهارات خود به شاخصه های لیست ائتلاف اصولگرایان اشاره کرد و گفت: در لیست اصولگرایان تلاش کردیم افرادی را انتخاب کنیم که از نظر مالی هیچ مشکلی نداشته و شایسته و صالح باشند. در این لیست 10 نفر اقتصاددان وجود دارد چراکه معتقد هستیم در مجلس آینده باید به فکر معیشت مردم باشیم و شعار ائتلاف اصولگرایان نیز "معیشت، امنیت و پیشرفت است. 10 نفر هم در سطح مسئولان قوا و وزیر، 6 نفر خانم و 3 نفر هم طبیب هستند. از این رو تلاش کردیم افرادی را انتخاب کنیم که در مسیر استقلال کشور گام برداشته و در زمینه خبرگان نیز از فهرست جامعه مدرسین حمایت خواهیم کرد.
 


بذرپاش: عکس یادگاری با روسای کشورهای مستکبر آبرو آور نیست

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره ای از دوران حکومت پهلوی در کشور اظهار داشت: یک روز در دوران محمد رضا پهلوی جلسه ای با حضور روسای کشورهای متفقین در ایران و سفارت انگلیس برگزار می شود. استالین نیز یکی از مهمانان این جلسه بود و شاه ایران هم تلاش بسیاری داشت تا بتواند با استالین دیدار کند. وقتی هم که از سفارت انگلیس تقاضای دیدار کرد با مخالفت آنها روبرو شد. شاه ایران که در خاک کشور خود نتوانست با استالین دیدار کند فردای آن روز با سپاه و لشکرکشی به سفارت انگلیس رفت اما بازهم اجازه دیدار با استالین را نیافت. فقط زمانی که استالین برای استراحت به حیاط کاخ سفارت آمده بود با شاه ایران سلام و احوالپرسی کرد. پس از ساعت ها معطلی و منتظر ماندن شاه، استالین به محمد رضا پهلوی گفت که دیدار و گفتگو با شما بماند برای زمانی که به کشور ما آمدید.
وی ضمن اشاره به این خاطره از دوران پیش از انقلاب گفت: یک روز با کشور ما اینگونه برخورد می کردند و امروز وقتی در ژنو، جلسه ای برای حل مشکل سوریه با حضور قدرت های جهانی برگزار می شود و تصمیم بر کناره گیری اسد از قدرت می گیرند، این مخالفت ایران است که نتیجه بخش می شود. فرماندهی حاج قاسم سلیمانی بود که دنیا را وادار کرد که اسد باید در قدرت بماند. آن زمان با شاه ایران آنچنان برخورد می شد و امروز ما اینگونه با دنیا برخورد می کنیم.
عضو ائتلاف اصولگرایان همچنین خاطر نشان کرد: اگر قرار است عکس گرفتن برای ما آبرو بیاورد، عکس گرفتن با شهدا و سربازان مدافع حرم است که آبرو می آورد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: روزی که خبر شهادت احمدی روشن را به مادر این شهید دادند، ایشان در اولین جمله گفتند که فرزند شهیدم را تقدیم به رهبرم می کنم.
بذرپاش تصریح کرد: چند عکس یادگاری با روسای مستکبران جهان آبرو آور نیست که اگر بود امروز نتانیاهو می بایست باآبرو ترین آدم روی زمین بود. بنابراین باید بدانیم امروز اگر مجاهدت جوانان ایرانی در عراق و سوریه در دفاع از حرم اهل بیت نبود باید در خیابان های تهران به مقابله می پرداختیم.
عضو ائتلاف اصولگرایان در پایان عنوان کرد: خدا نکند مجلسی تشکیل شود که حاج قاسم سلیمانی را به جای جنگ با داعش در تهران زمینگیر کرده و پاسخگوی شبهات مطرح شده توسط برخی افراد کند. البته قطعا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و به همت مردم چنین مجلسی تشکیل نمی شود.

چمران: مردم مراقب لیست های التقاطی باشند

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص ایستادگی مردم از ابتدای انقلاب تا به امروز، عنوان کرد: مردم ایران حرکت رو به پیشرفت خود را از همان ابتدای انقلاب تا به امروز و از 12 فروردین 57 آغاز کردند و به جمهوری اسلامی رای دادند و تا به امروز هم پای این رای خود ایستاده اند. بعد از آن نیز در انتخاب نمایندگان، رئیس جمهور و خبرگان پای صندوق های رای آمده و منتخبان خود را برگزیدند.
وی لزوم حضور همگانی مردم پای صندوق های رای را ضروری دانست و گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در راه امام و رهبری حرکت کرده و چشم به آن سوی آب ها ندوخته باشند.
رئیس شورای شهر تهران همچنی خاطر نشان کرد: ما اگر به جایی رسیدیم به واسطه اتکا به خود و نیروهای خودی بوده است. امروز و فردا هم از همین راه است که می توانیم موفق شویم. بنابراین باید بدانیم که چشم دوختن به کمک غربی ها یک باور غلط است و باید افرادی انتخاب شوند که در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کنند.
وی توصیه این نیز در خصوص انتخابات پیش روی داشت و گفت: امروز فهرست ائتلاف اصولگرایان می تواند راهگشای مشکلات مردم و به عنوان رای مردم انتخاب شود. لیستی که در راس آن فردی چون حداد عادل که چهره ای قرآنی، فلسفی و علمی است حضور دارد.
چمران در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: مردم باید مراقب لیست های التقاطی هم باشند. برای حفظ وحدت و یکپارچگی خود می بایست با تشکیلات حرکت کرده و به ائتلاف اصولگرایان رای دهیم.
 


علیپور: هر یک رای، نه به رسانه های معاند

عباس علیپور قائم مقام جمعیت آبادگران ایران اسلامی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو گفت: قطع به یقین هر یک رایی که به صندوق انداخته می شود، نه گفتن به رسانه های معاند انگلیسی است و قطعا مردم شهیدپرور ایران یکبار دیگر از این آزمون حساس و سرنوشت ساز سربلند بیرون خواهند آمد.

علیپور افزود: نکته مهمی که بازهم بر آن تاکید دارم حضور آگاهانه مردم در انتخابات و رای دادن به گزینه های اصلحی است که برای تامین منافع کشور تلاش کنند و در مسیر شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری گام بردارند.
قاءم مقام جمعیت آبادگران خاطرنشان کرد:ائتلاف بزرگ اصولگرایان جمع اصلحی را با هدفی واحد گرد هم آورده تا با رای اعتماد مردم و برای خدمت رسانی راهی خانه ملت شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار