کد خبر: 762130
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
افراد برای حضور در محیط‌‌های پرتردد از ماسک استفاده کنند.
حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص استقرار پایگاه‌های اورژانس در محیط‌‌های پرتردد بیان کرد: هنوز پایگاه‌های اورژانس در مکان‌های پرتردد مستقر نشده‌اند زیرا نماینده کمیته اضطرار آلودگی هوا دستوری مبنی بر این کار اعلام کرده است.
 
 
وی با بیان آمادگی دائمی اورژانس در روزهای آلوده و غیرآلوده، افزود: آلودگی هوا موضوع حادی نیست زیرا مردم پس از حضور در مکان‌های پرتردد با دیدن علائم اولیه مانند تنگی نفس، آبریزش چشم و بینی، سرفه و سوزش گلو به درمانگاه‌ها مراجعه می‌کنند.
 
 
عباسی عنوان کرد: توصیه می‌شود تهرانی‌ها در روزهای آلوده از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم حضور در این محیط‌ها نیز از ماسک استفاده کنند. افراد می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌ها ماسک مناسب را خریداری کنند.
 
 
وی افزود: گروه‌های در معرض خطر مانند نوزادان، افراد باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای قلبی عروقی و تنفسی در محیط‌‌های آلوده ظاهر نشوند و در صورت ضرورت نیز حتماً داروهای مورد نیاز و کپسول اکسیژن به همراه داشته باشند.
 
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: بهتر است این روزها ورزشکاران ورزش نکنند. علاوه بر این مردم از میوه و سبزیجات تازه و لبنیات بیشتر استفاده کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار