کد خبر: 759059
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم، پیش‌بینی کرد اواخر وقت امروز در تهران بارش باران را خواهیم داشت و سامانه بارشی غرب کشور از بعد از ظهر امروز به شرق و شمال شرق کشور می‌رود.
امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در نیمه غربی کشور فعالیت سامانه بارشی تقویت می‌شود. بارش‌ها در شمال غرب، دامنه و ارتفاعات زاگرس به صورت برف است.
 
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا از فعالیت این سامانه بارشی کاسته می‌شود. انتظار بارش پراکنده برف و باران در شمال، مرکز و جنوب کشور را داریم و با حرکت این سامانه به سمت شرق از بعد از ظهر امروز بارش در مناطق یادشده خاتمه می‌یابد و عمده بارندگی به صورت برف و باران در شمال شرق و شرق سواحل خزر و البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: بارش برف با شدت کمتری در روز چهارشنبه صبح نیز در شمال شرق کشور ادامه می‌یابد. همچنین دریای خزر به ویژه نواحی شرقی آن و خلیج فارس مواج است.
 
نقشینه با بیان اینکه در آسمان تهران امروز افزایش ابر رخ می‌دهد و در اواخر وقت نیز بارش باران در این استان اتفاق می‌افتد، گفت: امروز کمترین میزان دمای استان تهران به منفی 5 و بیشترین میزان دمای این استان به 9 درجه سانتیگراد می‌رسد.
 
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز کرمان با دمای منفی 9 و بندرعباس با دمای 25 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار