کد خبر: 749202
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
پانزدهمین شماره نشریه « رمز عبور» در 128 صفحه منتشر شد.
تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان " روزهای حساس مقاومت" به تحولات و محور مقاومت در منطقه و آخرین وضعیت مبارزه با گروهک های تروریستی – آمریکایی ؛ در سوریه ، عراق و ... اختصاص پیدا کرده است.

گفت و گو با سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان " امریکایی ها ما را در منطقه نمی بینند ؛ با روح و روانشان احساس می کنند "، آخرین مصاحبه منتشر نشده با سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی با تیتر " رهبری فرمودند مراقب باشید در سوریه از دوطرف کمتر کشته شود " به همراه گزارشی از فعالیت ها و رشادت های وی با عنوان " سرداری که بود ؛ سرداری که هست" از جمله مطالبی است که در این نشریه منتشر شده .
,رمز عبور،پانزدهمین شماره رمز عبور،نشریه رمز عبور,[categoriy]

رمز عبور،پانزدهمین شماره رمز عبور،نشریه رمز عبور

گفت و گوی منتشر نشده با دکتر غضنفررکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان که نام وی در میان مفقودان حادثه منا به چشم می خورد در کنار پرونده ویژه ای از " فاجعه منا" شامل مصاحبه با برخی چهره ها و صاحب نظران از جمله  مصطفی خاکسار قهرودی و علی لیالی دو رئیس سابق سازمان حج و زیارت ، دکتر حشمت الله قنبری، دکتر امیرحسین قاضی زاده و ... صفحاتی از این شماره را به خود اختصاص داده است.
گفت و گو با سردار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با عنوان "30 سال نبرد دریایی با متجاوزین در خلیج فارس" ، جزئیات دستگیری کماندوهای انگلیسی در خلیج فارس در گفت و گو با ابوالقاسم آمانگاه ، گفت و گو با عبدالرضا کریمی همرزم شهید نادر مهدوی  درباره عملیات دریایی سپاه در سال 1366 از دیگر مطالب خواندنی این شماره است.
"تحریف های پیشرفته " عنوان گزارشی مستند درباره تصویری است که خاطرات هاشمی رفسنجانی از حضرت آیت الله خامنه ای ترسیم می کند . همه چیز درباره نامه اعتراضی 4 وزیر به دکتر حسن روحانی با عنوان " بگو مگوهای اقتصادی دولت یازدهم بیرون زد " ، گزارشی از نشست های تخصصی بررسی برجام در دانشگاه امام حسین (ع) و پرونده ای به بهانه اکران فیلم "مزار شریف" در سینماهای کشور از دیگر موضوعاتی است که "رمز عبور" در این شماره به آنها پرداخته است.
همچنین سلسله گفتارهایی در بررسی ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی "نفوذ" با آقایان دکتر یعقوب توکلی، دکتر مظفر نامدار و دکتر ابراهیم رزاقی در این  نشریه آمده است. 
این نشریه همچنین آثار و گفتاری از آیت الله مصباح یزدی، آیت الله سیدمحمد خامنه ای، سید حسن نصرالله، عبدالملک حوثی، آیت الله شیخ علی کورانی، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، سردار اسماعیل کوثری ، هادی محمدی ، استاد ماشالله عابدی پیرغلام اهل بیت(ع)، عبدالحسین برزیده و دکتر الله مدد شاهسون را نیز شامل می شود.
کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان ها، این نشریه به آدرس  RamzeObour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار