کد خبر: 744181
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
نخستين بخش از برنامه «هفت» جمعه شب به سياق يك فيلم سينمايي و با روايت‌هاي بهروز افخمي در حالي روي آنتن شبكه 3 رفت كه افخمي در آن مدعاي ارائه رويكردي براي نجات سينماي ايران شد.
مصطفي شاه‌كرمي
نخستين بخش از برنامه «هفت» جمعه شب به سياق يك فيلم سينمايي و با روايت‌هاي بهروز افخمي در حالي روي آنتن شبكه 3 رفت كه افخمي در آن مدعاي ارائه رويكردي براي نجات سينماي ايران شد.
پس از كش و قوس‌هاي فراوان درباره حذف يا عدم حذف برنامه سينمايي «هفت» و همچنين نام بردن از افراد مختلف براي اجراي احتمالي آن، شب گذشته نخستين پرده از اين برنامه روي آنتن شبكه سوم سيما رفت. از همين ابتداي كار افخمي استارتش را متفاوت از دو برنامه قبلي «هفت» شروع و سعي كرد نسبت به اسلافش رويكرد، ضرباهنگ و تم متفاوتي ارائه كند.
سري جديد اين برنامه با اجراي تيم جديد و كاملاً متحول شده به شكلي كاملاً سينمايي و در چند سكانس متنوع توليد شده بود. افخمي در اولين حضورش به عنوان تهيه‌كننده و مجري برنامه «هفت» به سراغ افرادي رفته بود كه كمتر كسي فكرش را مي‌كرد كه جزو اولين مهمانان اين برنامه باشند.
يكي از اين افراد علي اصغر پورمحمدي معاون سيما و همچنين غلامرضا ميرحسيني مدير شبكه 3 سيما بودند كه اتفاقاً غافلگيري جالبي براي مخاطبان اين برنامه محسوب مي‌گردد.
فريدون جيراني از جمله افراد ديگري بود كه افخمي مانند معاون سيما، مدير شبكه 3 در محل كارشان با آنها صحبت كرده بود. حميد گودرزي، مسعود فراستي و رضا ميركريمي مديرعامل خانه سينما از جمله افرادي بودند كه به عنوان اولين مهمانان برنامه جديد «هفت»، بهروز افخمي با آنها به گفت‌و‌گو نشست.
سپس افخمي با مسعود فراستي و حميد گودرزي درباره بخش‌هاي مختلف، اهداف و رويكردهاي برنامه «هفت» صحبت كردند. افخمي به بخشي از گفت‌وگوهاي اين برنامه كه قرار است خودش بخش اصلي گفت‌وگوها را بر عهده بگيرد اشاره كرد. چه اينكه ممكن است برخي از مهمانان به «كل كل كردن» نياز داشته باشند. افخمي همچنين اعلام كرد در سري جديد اين برنامه آثار سينمايي در حال اكران نقد نمي‌شوند تا اين استنباط پيش نيايد كه برنامه «هفت» مانع تبليغ فيلم در حال اكران مي‌شود بنابراين فيلم‌ها پس از اكران نقد خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار