کد خبر: 735614
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تخصیص 26 میلیارد ریال اعتبار برای مقاوم سازی، استحکام بخشی و ایمن سازی بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.
دکتر محمدحسین اعرابی اظهار داشت: این اعتبار براساس مکاتبات و پیگیری های مستمر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر رفع مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان اختصاص یافته است.
وی، با توجه به قدمت و فرسودگی این بیمارستان مبلغ پیشنهاد شده برای عملیات بهینه سازی و نوسازی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان را 70 میلیارد ریال اعلام کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از بیمارستان 700 تختخوابی شهید بهشتی کاشان به عنوان تنها بیمارستان عمومی و جنرال در منطقه شمال استان اصفهان نام برد و افزود: این بیمارستان افزون بر خدمات درمانی مردم این منطقه شهرهای همجوار شامل اردستان، بادرود، نطنز، زواره، محلات، مهاباد، نراق، دلیجان و گلپایگان را نیز تحت پوشش دارد.
دکتر اعرابی تصریح کرد: مبلغ 60 میلیارد ریال سال گذشته برای  طرح هتلینگ و بازسازی و بهسازی سیستم تاسیسات  بیمارستان شهید بهشتی کاشان هزینه شده است.
گفتنی است: بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم اکنون به وسعت حدود 40 هزار مترمربع واقع در کیلومتر پنج جاده کاشان - راوند با هدف ارایه خدمات به مردم شهرستان کاشان و روستاهای اطراف درحال فعالیت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر