وی گفت: با احداث این جاده میانبر 40 کیلومتر از مسیرجاده قدیم کاهش مییابد و نقاط سانحه خیز این مسیر نیز حذف میشوند.
وی افزود: با کاهش 40 کیلومتری طول این جاده، زمان سفر در این مسیر 40 دقیقه کاهش مییابد زیرا طول جاده جدید 28 کیلومتر و جاده قدیم مسجدسلیمان به اهواز 65 کیلومتر بوده است.
عیدی وندی با بیان اینکه برآورد اولیه اعتبار این پروژه 64 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: این جاده 4 خطه و دارای 6 در مسیرهای رفت و برگشت است که این پروژه قابلیت تبدیل به 6 خطه شدن را نیز دارد.
رئیس راه و شهرسازی مسجدسلیمان عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال 89 آغاز شده که تاکنون 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و کمبود اعتبارات و عدم اخذ مجوزات زیست محیطی لازم دلایل تاخیر در اجرای این پروژه محسوب میشود. وی همچنین از آغاز روکش آسفالت محور مسجدسلیمان اندیکا خبر داد و گفت:روکش آسفالت محور مسجدسلیمان اندیکا از مبدا دانشگاه آزاد مسجدسلیمان به سمت اندیکا از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.
وی ادامه داد: همچنین با پیگیری های ویژه و جذب اعتبار 15 میلیارد ریال تکمیل روکش آسفالت ورودی شهر و روکش آسفالت جاده ورودی بیمارستان نمره دو نیز کامل گردید.
عیدیوندی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف مسجدسلیمان اداره راه و شهرسازی روکش آسفالت و خط کشی خیابان ورودی اداره راه و شهرسازی و دور برگردان شهید بهنام محمدی را نیز به اتمام رسانده است.
مسجد سلیمان یکی از شهرهای شمال خوزستان است که از طریق محور اندیکا خوزستان را به استان چهارمحال و بختیاری متصل می کند.
این پروژه به کجا رسید؟