کد خبر: 716315
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج مسجدسلیمان عنوان شد:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز جوانان خوزستانی و مسجدسلیمانی با اقتدار کامل در سواحل مدیترانه با مزدوران دست ساز آمریکا و اسرائیل می جنگند.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجد سلیمان با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت : آنچه که امروز در اطرافمان رخ می دهد را باید با تاریخ گذشته مقایسه کنیم خصوصا آنجا که خداوند متعال سرنوشت دیگران رابه ما یادآوری می کند.

وی گفت: خداوند اگربه مومنین و پیامبران وعده پیروزی می دهد شرط هم می گذارد که برای حاصل شدن پیروزی باید این شروط اجرا شوند،همان چیزی که امروز مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند که اگر ما نصرت الهی را می خواهیم باید چهار محور و موضوع مهم که شامل نماز، زکات،امر به معروف و نهی از منکر می شود را در دستور کار قرار دهیم.

شاهوار پور ادامه داد: با نگاهی که خداوند بندگان را به آن توجه می دهدحوادث تاریخی همیشه به نفع مستضعفین و کسانی که تحت ظلم هستند رقم خورده است ،در یک دوره ای فرعونیان با اقتداربه مرحله ای رسیدند که فرعون خود را خدای روی زمین می دانست اما در حوادثی که خیلی با ظرافت رقم می خورد ۳ زن توانستند تاریخ استکبار فرعون را برهم بزنند مادر حضرت موسی ،خاله ایشان و آسیه همسر فرعون ۳زنی بودند که توانستند با مدیریتی که خداوند متعال تشخیص دادند یک انقلاب را ورق بزنند.

فرمانده سپاه خوزستان در خصوص حوادث اخیرکشور یمن تصریح کرد : بیش از ۱۵هزار نفر ازیمن ۴۰ سال ماهیانه از عربستان حقوق می گرفتند تا اجازه ندهند اتفاقی در یمن رخ دهد اما ظرف یک ماه حوادث به گونه ای رقم خورد که اوضاع از کنترلشان خارج شد، در حالی که همه دستگاه های یمن در اختیارشان است حیات خلوتشان بر هم می ریزد.

سردار شاهوارپور تاکید کرد : این حوادث دست کسی نیست و اینکه می گویند حضور ایران است درست نیست بلکه نفس ملت ایران و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آنجاست .

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : حادثه بعدی وجود با برکت امام عصر بعد از ۱۱امام است که علیرغم غیبت ایشان اما برکت وجودش در جامعه به گونه ای است که انقلاب اسلامی به وقوع می پیوندد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد : ۳۵سال پیش فرمانده وقت سپاه اهواز نامه نوشتند که ما آماده جان دادن هستیم اما اسلحه نداریم ولی امروز جوانان خوزستانی و مسجدسلیمانی با اقتدار کامل در سواحل مدیترانه با مزدوران دست ساز آمریکا و اسرائیل می جنگند.

سردار حسن شاهوارپور در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ علی جوانی اظهار داشت : سرهنگ جوانی برادر پر تلاش خدوم و بسیجی 30 سال از  عمر با برکتش را در خدمت نظام  و مجموعه سپاه و بسیج  بود که این مجموعه  از برکات نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ادامه داد: سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی از امروز به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان معرفی می شوند که انتظار می رود مسئولین خدمتگذار شهرستان همان تعامل و همکاری که با سرهنگ جوانی داشته اند را با ایشان ادامه دهند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر