کد خبر: 708048
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
جنايت نژادپرستانه دوباره پليس
پس از كشته شدن اين جوان كه با ورود پليس شهر مديسن به منزل وي همراه بود،‌ تعداد زيادي از مردم در محل جنايت تجمع كرده و شعار داده اند كه «جان سياه پوستان هم ارزش دارد»!
جوان آنلاين: يك بار ديگر پليس آمريكا در شهر مديسن با هدف قرار دادن يك جوان سياه پوست كه هيچ اسلحه اي با خود به همراه نداشت، او را به قتل رساند. «توني رابينسون» تنها 19 سال داشت.

تداوم اين كشتارهاي بي رحمانه كه همزمان سياه پوستان و مسلمانان را در آمريكا هدف گرفته است، همواره مورد اعتراض بوده و بسياري از مردم عليه اين اقدامات غيرمسئولانه در سراسر آمريكا دست به تظاهرات زده اند و در بسياري از موارد با خشونت پليس نيز مواجه بوده اند.

تكرار اين جنايات اين سوال را در ذهن متبادر مي كند كه چرا پليس آمريكا نسبت به اين اقدامات عقب نشيني نمي كند و تقريبا در هر هفته يك جوان سياه پوست يا مسلمان را مي كشد؟


آمريكا كي از نژادپرستي ضدسياه و ضدمسلمان رهايي مي‌يابد؟

توني رابينسون


پس از كشته شدن اين جوان كه با ورود پليس شهر مديسن به منزل وي همراه بود،‌ تعداد زيادي از مردم در محل جنايت تجمع كرده و شعار داده اند كه «جان سياه پوستان هم ارزش دارد»! مردم خواستار مجازات پليسي شده اند كه در سال 2007 نيز يك نفر ديگر را كشته است. اگر چه آنها مي دانند كه صدايشان به جايي نمي رسد و همچون گذشته پليس قاتل، يا مجازات نمي شود يا اينكه تبرئه خواهد شد اما مردم هيچ راهي به جز فرياد از اين بي عدالتي ندارند.

پليس شهر مديسون ادعا كرده است كه اين جوان در رفت و آمد خودروها خلل ايجاد مي كرد و جرم بعدي وي نيز اين بود كه در خانه اش سروصدا به راه مي انداخت!



آمريكا كي از نژادپرستي ضدسياه و ضدمسلمان رهايي مي‌يابد؟

مت كني، پليس قاتل


وقتي پليس آمريكا در اگوست (مرداد) 2014 در شهر فرگوسن ايالت ميسوري، جوان سياه پوست 18 ساله و غيرمسلح - مایکل براون – را به ضرب گلوله كشت در مقابل مردم معترض هم ايستاد و آنها را نيز هدف قرار داد و به تعداد قتل هاي خود افزود اما در آخر نيز تبرئه شد. در اين جنايات همه پليس ها سفيد پوست بوده اند و هيچگاه در آمريكا نهاد قضايي نپرسيده است كه آيا اين رفتاري نژادپرستانه است يا خير؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار