کد خبر: 698865
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
در املاحی چون سلنیوم، زینک و روی، آنتی اکسیدان دیده می‌شود که این آنتی اکسیدانها کلسترول بد فرد را کاهش می‌دهد.

سید مرتضی صفوی ، متخصص تغذیه گفت: به دلیل آنکه آنتی‌اکسیدان در آواکادو وجود دارد این میوه می‌تواند از بیماری‌های متابولیک جلوگیری کند.
 
وی با اشاره به ویتامین‌های موجود در آواکادو اظهار داشت: آواکادو حاوی ویتامین‌های "ای، ایی و سی" است به همین دلیل می‌تواند کلسترول بد فرد را نیز کاهش دهد.


 این متخصص تغذیه ادامه داد: برای تشکیل غده در بدن فرد باید رادیکالهای آزاد تشکیل شود و این رادیکال‌ها بر اثر ایجاد میل ترکیبی به وجود می‌آید.
به دنبال ایجاد این میل ترکیبی ، غده یا تومور در بدن فرد تشکیل می‌گردد و این آنتی اکسیدانها در هم پیچیدگی رادیکالها را به منظور تشکیل تومور را از بین می‌برد.


صفوی با اشاره به املاح حاوی آنتی اکسیدان عنوان کرد: در املاحی چون سلنیوم ،زینک و روی نیز آنتی اکسیدان وجود دارد که این آنتی اکسیدان‌ها کلسترول بد فرد را کاهش می دهد. این کلسترول ، سبب بسته شدن رگ فرد و بیماری قلبی در وی می‌شود و آنتی اکسیدانها از بروز این مسئله در فرد پیشگیری می‌‌کند.


وی تصریح کرد: مرکبات ، جوانه گندم و هویج نیز از دیگر منابع آنتی‌ اکسیدان محسوب می شود که از اکسیده شدن و ایجاد کلسترول بد در بدن فرد جلوگیری می‌نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار