کد خبر: 682322
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
با اعلام مقامات و پزشكان:
بیش از نیمی از هزینه 2.8 ميليارد یورویی خدمات سلامت به واسطه مصرف الکل برای بستری کردن بیماران و بقیه برای درمان سرپایی هزینه می شود.
جوان آنلاين: مصرف الکل 9 میلیون نفر از مردم انگلستان را در خطر قرار داده است. از هر 6 نفر یک نفر بیشتر از حد معمول الکل مصرف می کند.

انگلستان جزو بیست کشور اول دنیا در مصرف الکل است. سازمان سلامت این کشور عنوان کرده است هرچند هشدارها در مورد خطر مصرف الکل باعث شده افراد کمتری به عنوان مصرف کنندگان پر خطر  به بیمارستانها مراجعه کنند، با این وجود بهبود سلامت این مصرف کنندگان سالانه حدود 2.8 ميليارد یورو برای سازمان ملی سلامت انگستان هزینه دربردارد. کاهش مصرف الکل به عنوان رفتاری پرخطر باعث شده بیمارستانها پذیرای میزان کمتری از  بیماران به واسطه مصرف این مایع خطرناک باشند به طوری که پژوهش ها نشان می دهد تعداد افرادی که بیش از حد مجاز این ماده را مصرف کرده اند از 10 میلیون نفر در سال 2010 به 9 میلون نفر در سال 2012 رسیده است. این آمار را خدمات سلامت انگستان در مورد این کشور منتشر کرده است.

با این حال بیش از نیمی از هزینه 2.8 ميليارد یورویی خدمات سلامت به واسطه مصرف الکل برای بستری کردن بیماران و بقیه برای درمان سرپایی هزینه می شود. این اعداد  بیانگر آن است که سازمان سلامت  انگلستان در سال 2013 بیش از 9 میلیون بار برای بهبود کسانی که از مصرف الکل رنج برده اند اقدام کرده است.

با اینکه بسیاری از پزشکان و مسئولان سلامتی در انگلستان امیدوارند آمار خطرناک مصرف الکل رو به کاهش باشد اما تأکید می کنند ادامه این میزان از مصرف الکل نه تنها صدمات جبران ناپذیری بر سلامت مردم دارد بلکه فشار غیر قابل تحملی را بر سازمان های بهبود سلامت وارد خواهد کرد. «جکی بالارد»، از پزشکان سازمان سلامت انگلستان می گوید "هرچند ما از کاهش مصرف الکل استقبال می کنیم اما این به معنای کاستن از آمار واقعی مصرف کنندگان نیست چراکه همه چیز نشان دهنده مسئولیتی است که این موضوع بر افراد و سازمان ملی سلامت تحميل می کند."

2.4 میلیون نفر از مردم انگستان به عنوان مصرف کنندگان پرخطر الکل شناخته می شوند چرا که روزانه بیش از 6 تا 8 واحد الکل مصرف می کنند و حدود 7. 2 میلیون نفر به عنوان مصرف کنندگان پرخطر رو به افزایش شناخته می شوند که روزانه حدو 2 تا 4 واحد الکل مصرف میکنند. این آمار نشان دهنده آن است که حدود 9 میلیون نفر یعنی يك ششم از جمعیت این کشور صنعتی با مشکل بزرگی برای سلامت خود در مقابله با الکل روبروست. در این میان لندن بیشترین میزان مصرف و به دنبال آن بیشترین هزینه های درمان را برای انگستان به همراه دارد.

طبق آخرین آمار که سال گذشته در انگلستان منتشر شد از میان جوانانی که الکل مصرف میکنند 55درصد مرد و 53درصد زن هستند که روزانه بیش تر از حد مجاز الکل مصرف می کنند. در این آمار همچنین 31درصد از مردان و 24درصد از زنان بیش از دوبار از میزان توصیه شده تجاوز میکنند.دادن ارقام مختلف مصرف الکل در انگستان به وضوح نشان میدهد الکل سلامت جسمو روح مردم این کشور را با مشکل مواجه کرده است و سازمان ملی سلامت هر ساله علاوه بر انتشار آمار، هشدارهای بیشتری در مورد کاهش مصرف الکل ارائه میکند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار