کد خبر: 679314
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان:
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان از برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در لرستان خبر داد.
بهروج


حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار جوان، بیان داشت: مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان با مدیریت کانون تخصصی معین در شهرستان های لرستان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره قرآنی در هفت رشته قرائت، اذان، تفسیر، مفاهیم، نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: رشته  مفاهیم قرآن، نهج البلاغه، رشته صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز در مرحله استانی برگزارمی شود.

وی با بیان این که مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان از 12 مهر ماه جاری آغاز شده است، بیان داشت: مرحله شهرستانی این جشنواره قرآنی تا 24 مهرماه جاری در شهرستان های لرستان ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان  در آبان ماه سال جاری، تصریح کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی، در مرحله استانی شرکت می کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان در ادامه افزود: مرحله استانی این جشنواره هشت آبان ماه امسال در خرم آباد برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان این که مرحله شهرستانی و استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این جشنواره فقط بین آقایان برگزار می شود. 


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار