کد خبر: 671944
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
معاون امداد جمعیت هلال احمر استان سمنان، از وقوع چهار واژگونی خودرو طی یک روز گذشته خبر داد.
مظفر محمد خانی معاون امداد و نجات استان با اعلام این خبر گفت: ساعت 6:25 دقیقه صبح دیروز در کیلومتر 9 محور فولاد محله – کیاسر یکدستگاه پراید واژگون شد که در اثر این حادثه یک نفر مصدوم شد که امدادگران هلال احمر بصورت سرپایی به مداوای او پرداختند.

وی افزود: در حادثه دیگری که در کیلومتر 13 محور آرادان – سرخه در ساعت 8:09 دقیقه رخ داد یکدستگاه خودروی پراید دیگر واژگون شد که در اثر آن سه نفر مصدوم شدند که یک نفر بصورت سرپایی مداوا و دو نفر دیگر پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدخانی هم‌چنین اضافه کرد: در حادثه سوم که در ساعت 16:35 دقیقه در کیلومتر 16 محور آرادان – گرمسار به وقوع پیوست یکدستگاه خودروی پژو 405 از جاده منحرف شد و از روی پل به پایین سقوط کرد که یک نفر مصدوم حادثه پس از انجام عملیات نجات توسط نجاتگران هلال احمر از میان آهن پاره‌ها نجات یافت و پس از انجام اقدامات اولیه، به بیمارستان انتقال یافت.

وی هم‌چنین از حادثه چهارم در ساعت 21:17 خبر داد و گفت: این حادثه که در کیلومتر 20 محور دامغان – شاهرود اتفاق افتاد یکدستگاه نیسان واژگون شد که یک نفر سرنشین آن مصدوم و بصورت سرپایی مداوا شد.

محمدخانی گفت: در این امدادرسانی‌ها 4 تیم عملیاتی متشکل از 12 امدادگر و نجاتگر به همراه 4 دستگاه آمبولانس و یکدستگاه خودروی ست نجات حضور داشته‌اند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار