کد خبر: 657598
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
بحث قرارداد كاپيتان تيم ملي هم با استقلال حواشي خاص خود را دارد. يك روز ملي پوشان اين تيم مي‌گويند كه...
وحيد صابري
مسئولان استقلال واقعيت را نمي‌گويند
 
 
بحث قرارداد كاپيتان تيم ملي هم با استقلال حواشي خاص خود را دارد. يك روز ملي پوشان اين تيم مي‌گويند كه اگر نكونام در تيم نباشد ما هم نيستيم، روز ديگر تكذيب مي‌شود. يك بار مي‌گويند كه نكونام مايل نيست به اين تيم بيايد، روز بعد شنيده مي‌شود كه قرارداد ميلياردي مي‌خواهد، اين در حالي است كه كاپيتان تيم ملي ايران مي‌گويد مسئولان باشگاه استقلال در روزهاي اخير بازي رسانه‌اي راه انداخته‌اند و حقايق را وارونه جلوه داده‌اند. جواد نكونام با اشاره به اظهارنظر افشارزاده مبني بر اينكه بايد ببينيم آيا نكونام مي‌خواهد در استقلال بازي كند يا خير گفت: همه مي‌دانند كه علاقه من به اين تيم چقدر زياد است، اما نكته جالب اين است كه مگر بازيكن بايد پيشنهاد بدهد تا به تيمي برود. مسئولان باشگاه استقلال واقعيت را با مردم در ميان بگذارند.
 
 
لبرون جيمز و برايانت هم به اردو نيايند خط مي‌خورند
 
سرمربي تيم ملي بسكتبال گفت: با هيچ بازيكني تعارف نداريم و اگر كسي در حد لبرون جيمز و كوبي برايانت هم باشد و به اردو نيايد جايي در تركيب تيم ملي ندارد. اين صحبت سرمربي تيم ملي بسكتبال است كه نشان مي‌دهد چقدر اين مربي به برگزاري اردوها اهميت مي‌دهد. مهمد بچيروويچ، سرمربي تيم ملي بسكتبال با وجود چند بازيكن مصدوم همچنان معتقد است ايران مي‌تواند قهرماني خود را تكرار كند. او درباره شرايط تيم ملي مي‌گويد:بازيكنان از لحاظ بدني و تاكتيكي به شرايط خوبي رسيدند. برخي بازيكنان مانند ارسلان كاظمي نخستين تمرين‌شان را پشت سر گذاشتند و با تاكتيك‌هاي مورد نظر ما آشنا شدند. وي در پاسخ به اينكه اگر بازيكني نتواند در اردوها حاضر شود، آيا از ليست شما خط مي‌خورد، اظهار داشت: هيچ بازيكني نمي‌تواند از حالا و قبل از آغاز اردوها خود را در تركيب تيم ملي ببيند. ما براي هر تورنمنت يك تعداد بازيكن را آزمايش مي‌كنيم و هركسي در تمرينات خوب كار كند، انتخاب مي‌شود. بازيكني در حد لبرون جيمز و كوبي برايانت باشد، اما به اردو نيايد و تمرين نكند، جايي در تيم ملي ندارد.
 
 
 
دروازه‌بان برزيلي استقلال قرارداد بست
 
 
آلبرتو رافائل داسيلوا دروازه‌بان 30 ساله برزيلي كه مد نظر آبي‌پوشان بود، با عقد قراردادي دو ساله در دفتر باشگاه استقلال، آبي‌پوش شد. بعد از رفتن رحمتي حالا داسيلوا، محسن فروزان و فرزين گروسيان دروازه‌بانان اين فصل استقلال خواهند بود. او مي‌گويد: من براي جنگيدن به استقلال آمده‌ام و اميدوارم قهرمان شويم. نمي‌دانم فيكس هستم يا نه، اما تمام سعي و تلاشم را مي‌كنم تا درون دروازه استقلال بايستم. اين گلر برزيلي متولد 4 فروردين 1363 و اكنون 30 ساله است. يك متر و 92 سانتيمتر قد و 84 كيلو وزن دارد. رافائل فوتبال را از تيم ماتوننزه آغاز كرد و در سال 2005 به تيم سرشناس پالميراس پيوست، اما دروازه‌بان چهارم اين تيم بود. سائوبنتو، اينتر، ايتومبيارا تيم‌هاي بعدي او بودند تا اينكه در سال 2008 به واسكودوگاما پيوست و بعد از يك باخت جايگزين دروازه‌بان اصلي اين تيم شد. او بعد از سقوط تيمش به فلوميننزه پيوست كه مهم‌ترين دوران حرفه اي‌اش را در اين تيم سپري كرد.
 
 
 
۱۲۰ هزار ورزشكار در بسيج ورزشكاران
 
 
رئيس سازمان بسيج ورزشكاران در نخستين جلسه هماهنگي ستاد برگزاري يادواره شهيد حسين غنيمت‌پوراظهار داشت: مقرر شده است تا يك دوره آموزشي ويژه مربيان بسيجي با محوريت اخلاق برگزار شد و اين امر، جزو اولويت‌هاي برنامه‌هاي امسال سازمان بسيج ورزشكاران است. اين دوره آموزشي مهر ماه امسال با شركت 400 مربي خواهر و برادر به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار مي‌شود. داود آذرنوش در ادامه اظهار داشت: در 30 رشته ورزشي، 5 هزار ورزشكار شهيد در كشور شناسايي شده‌اند؛ قريب 120 هزار ورزشكار بسيجي عضو اين سازمان هستند كه در قالب 54 رشته فعاليت ورزشي دارند. مقرر شده بسيج ورزشكاران در سال 94 با همكاري وزارت ورزش و جوانان، اقدام به برگزاري كنگره شهداي ورزشكار كند. در حال حاضر از ميان هشت استان كشور، شهيد حسين غنيمت‌پور از استان سمنان به عنوان شهيد شاخص كشور معرفي شده ‌است كه اين اقدام مي‌تواند اثر مطلوبي بر جوانان به ويژه جوانان ورزشكار داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار