کد خبر: 654962
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سپاه بخش عمده ای از جنگ نرم دشمنان را خنثی کرده است.
بهروج

به گزارش جوان  از لرستان،  حجت الاسلام سید احمد میرعمادیدر آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در خرم آباد بیان داشت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است سپاه در جبهه فرهنگی حضور چشمگیری داشته و اکنون بخش عمده جنگ نرم دشمن از سوی فعالیت های فرهنگی سپاه خنثی شده است.

 وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام خمینی(ره) برای حفظ تمامیت ارضی کشور ارتش را حفظ کردند اما ایشان به دنبال نهادی بودند که مطابق با شرایط زمان از انقلاب و وطن دفاع کنند که از این رو بود که سپاه را تشکیل دادند.

امام جمعه خرم آباد گفت:  نیروهای تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) باید دارای ویژگی هایی باشند که مطابق با شرایط زمان و تهدیدات بتوانند از وطن دفاع کنند.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: نیروهای انقلابی سپاه پاسداران باید بتوانند در برابر تهدیدات دشمن در زمینه فرهنگ و اقتصاد با اخلاص و ایمان و تمام وجود خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران سبب شگفتی در دنیا شده است و همین مساله سپاه هراسی را به دنبال داشته است افزود:  نیروهای سپاه تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بوده اند که مهربانی، خدمت، ولایت، ایستادگی در برابر دشمن، سازش ناپذیری، داشتن مواضع اصولی و انقلابی از ویژگی های بارز آن ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنچه که امروز جوهره اصلی سپاه را تشکیل می دهد حرکت بر محور ولایت است، زیرا سپاه نیرویی است که جز خط مشی ولایت چیزی در آن حاکم نیست.

میرعمادی بیان داشت: برخی از افراد نادانی که از وظیفه و فلسفه وجودی سپاه اطلاعی ندارند در مورد سپاه زود قضاوت می کنند و سپاه را متهم به دخالت در سیاست می کند و این در حالی است که سپاه در خط مقدم جبهه سیاست است.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروی سپاه مجموعه ای از نیروهای مردمی و وفادار و اسلام مدار هستند و ما خداوند را به دلیل این نعمت شاکریم که حفظ نظام اسلامی به خاطر مجاهدت های سپاهیان بوده است و در این مسیر جانفشانی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروزه درخت انقلاب اسلامی چنان تنومند شده است که هیچ نیروئی نمی تواند این درخت تنومند را از بین ببرد و این به دلیل وجود سپاه است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار