کد خبر: 645905
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
مرد جنايتکار براي ازدواج با زن مورد علاقه اش نقشه هولناک قتل اعضاي خانواده اش را اجرا کرد.

به گزارش ابتکار، سردار محمدرضا ميرحيدري فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: «دي ماه سال گذشته فوت مشکوک زن جواني و دختر شش ماهه اش به نام نازنين زهرا به ماموران پليس شهرستان آبيک اطلاع داده شد.

 در ادامه تيمي از ماموران با حضور در محل تحقيقات در اين زمينه را آغاز کردند. بررسي ها نشان مي داد زمان حادثه زن جوان به همراه دو فرزند شش ساله و شش ماهه خود در خانه حضور داشتند که پدر خانواده به نام امير پس از ورود به خانه متوجه انتشار بوي گاز و مرگ همسر و نوزاد شش ماهه اش شده بود.»

 او افزود: «پسر شش ساله اين خانواده موفق شده بود خود را به بيرون از اتاق رسانده و در پذيرايي بيهوش شده بود. بررسي ها نشان داد پاره شدن شلنگ گاز بخاري باعث نشت گاز و خفگي مادر و فرزند شده بود.»

فرمانده انتظامي استان قزوين ادامه داد: «پس از بررسي هاي مقدماتي پرونده با عنوان مرگ مشکوک در اختيار ماموران قرار گرفت و اجساد به پزشکي قانوني منتقل شدند.»

 سردار ميرحيدري تاکيد کرد: «در ابتدا ماموران به تحقيق از خانواده قربانيان پرداختند که پدر خانواده گفت صبح به محل کارم رفته و عصر وقتي برگشتم متوجه انتشار بوي گاز در خانه شدم. خانواده زن جوان نيز در تحقيقات مدعي شدند اين زوج هيچ اختلافي با يکديگر نداشتند.»

او ادامه داد: «با تکميل تحقيقات مقدماتي بررسي هاي پليسي در اين زمينه ادامه يافت تا اين که کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي دوباره محل حادثه و ارتباطات پدر خانواده به امير مشکوک شده و او را با دستور قضائي تحت بازجويي قرار دادند.

متهم در ابتدا هر گونه دست داشتني در اين حادثه شد اما شامگاه سه شنبه گذشته در برابر دلايل پليسي لب به اعتراف گشود و سناريوي خود براي قتل اعضاي خانواده اش را فاش کرد.»

امير در بازجويي ها گفت: «چندي قبل از حادثه به زن جواني علاقمند شده و با او رابطه پنهاني داشتم. روز تولدم آن زن يک پيامک تبريک به من داد که باعث شد همسرم متوجه ماجرا شود. از آن زمان درگيري ما آغاز شد و من براي اين که بتوانم با زن مورد علاقه ام ازدواج کنم نحوه قتل اعضاي خانواده ام را طراحي کردم. صبح روز حادثه زماني که به محل کارم مي رفتم همسر و فرزندانم در خواب بودند. براي اجراي نقشه ام قسمتي از شلنگ گاز را بريدم تا با انتشار گاز خانه منفجر شود اما عصر وقتي بازگشتم متوجه شدم بر اثر انتشار گاز همسرم و نازنين زهرا جان باخته اند اما پسر شش ساله ام زنده است. هيچگاه تصور نمي کردم پليس متوجه ماجرا شود و مرا دستگير کند.»

 فرمانده انتظامي استان قزوين در پايان تاکيد کرد: متهم پس از اقرار به جنايت با قرار قانوني روانه زندان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار