کد خبر: 645117
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: اگر موضوع قتل‌های شایعه شده در بندرعباس حقیقت داشته باشد باید یک مورد مراسم ختم گرفته شود.

 جوانشیر کدخداپور در جمع خبرنگاران افزود: انگیزه خاصی پشت این قضیه نیست و برخی یک انگیزه روانی راه انداخته‌اند که علت آن را هم نمی‌دانم.


وی با بیان اینکه با این اقدامات جامعه ملتهب شده و برخی از این رویه لذت می‌برند، اظهارکرد: هیچ نشانه‌ای برای وقوع قتل‌ها و آدم‌ربایی زنجیره‌ای در بندرعباس وجود نداشته و این مسئله صحت ندارد.


کدخداپور ادامه داد: اگر ثابت شود عده‌ای مغرضانه چنین حرکتی را برای شایعه‌پراکنی انجام داده‌اند، قطعا موضوع پیگیری و با عوامل آن برخورد قاطع خواهد شد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در خصوص برخی اظهارنظرها در جلسات رسمی در خصوص این شایعات، بیان داشت: افرادی که دارای مسئولیتی هستند باید پیش از اظهارنظر در این خصوص، مسئله را از طریق مراجع رسمی و امنیتی پیگیری کرده و با شایعه‌پردازان همراهی نداشته باشند.


کدخداپور تصریح‌کرد: ما جلساتی با مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی استان در این خصوص داشته‌ایم و شایعه قتل و ربودن زنان در بندرعباس صحت ندارد و طی این مدت علت مرگ یک زن در ساحل بندرعباس نیز طبق اظهارنظر پزشکی قانونی بر اثر خفگی در آب دریا بوده و قتلی رخ نداده است.


وی گفت: اگر موضوع قتل‌های شایعه شده در بندرعباس حقیقت داشته باشد باید یک مورد مراسم ختم گرفته شود تا به حقیقت این موضوع پی برده شود که تاکنون هیچ اتفاقی نیافتاده و تنها شایه پراکنان به شایعات خود دامن می‌زنند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار