کد خبر: 644576
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
اولين دلامدونيناي سيدورف
دربي شهر ميلان در حالي امشب برگزار مي‌شود كه...
وحيد صابري
دربي شهر ميلان در حالي امشب برگزار مي‌شود كه اينتر براي ليگ قهرمانان اروپا مي‌‌جنگد  اما براي ميلان حساسيتي ندارد.
رقابت‌هاي هفته سي و ششم ليگ فوتبال ايتاليا امشب با انجام شش ديدار آغاز مي‌شود كه در مهم‌ترين ديدار ميلان در سن سيرو ميزبان اينتر است. در حالي كه ميلان به هيچ وجه اميدي براي حضور در رقابت‌هاي اروپايي فصل آينده ندارد، اينترميلان اما تلاش مي‌كند با غلبه بر رقيب همشهري، خود را به ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده نزديك‌تر كند.  همه چيز در اين فصل براي ميلاني‌ها بد پيش رفت، به شكلي كه آنها از 35 ديدار گذشته‌شان 51 امتياز كسب كرده‌اند و در رده دهم كالچو قرار گرفته‌اند. اين در حالي است كه تيم آبي شهر ميلان چهار امتياز با تيم چهارم ليگ فاصله دارد و هنوز هم مي‌تواند خود را به جايگاه چهارم برساند.
اينترميلان در پنج ديدار گذشته خود شكست نخورده، اما تيم والتر ماتزاري تنها دو پيروزي در اين تعداد ديدار كسب كرده است. به نظر مي‌رسد نرآتزوري پس از تساوي بدون گل هفته گذشته مقابل ناپولي مي‌تواند با پيروزي مقابل ميلان به روزهاي خوبش بازگردد. گفتني است اين تيم در سه ديدار گذشته خود دروازه خود را بسته نگه داشته است.  ميلان در پنج ديدار به پيروزي رسيده بود، اما روند پيروزي‌هاي آنها با شكست دو بر صفر هفته گذشته مقابل رم به پايان رسيد. ميرالم پيانيچ و ژروينيو گل‌هاي جالوروسي را زدند تا تمامي اميدهاي ميلان براي حضور در ليگ اروپا به باد رود.
هر دو تيم ميلان و اينترميلان تا پايان فصل جاري سه بازي ديگر مي‌توانند انجام دهند. يك دربي حساس كه در پايان فصل انجام مي‌شود بدون شك مي‌تواند در بالا و پايين جدول تأثير گذار باشد، زيرا دو تيم همواره در جدول رتبه‌هاي نزديكي دارند و معمولاً براي پيشي گرفتن از يكديگر در جدول تلاش مي‌كنند.
به نظر مي‌رسد ميلان در تركيب خود از آبياتي، بونرا، مكسز، رامي، كنستانت، مونتاري، مونتوليوو، تربت، كاكا، هوندا، بالوتلي استفاده كند و اينتر هم بازيكناني چون هندنوويچ، كمپنرو، ناگاتومو، رانوكيا، زانتي، آندرولي، كامبياسو، هرنانس، كوواچيچ، پالاسيو، ايكاردي را به زمين بفرستد. اين بازي حساس امشب ساعت 15/23 به وقت ايران برگزار مي‌شود.
 
بايد ديد اولين تجربه دربي براي سيدورف سر‌مربي ميلان با موفقيت همراه مي‌شود يا شكستي ديگر در كار‌نامه او به ثبت مي‌رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار