کد خبر: 643676
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
نيمه دوم بازي ويارئال با بارسا هنگامي كه دني آلوز رفت ضربه كرنر بزند ناگهان...
وحيد صابري
موزي كه پرتاب و خورده شد
نيمه دوم بازي ويارئال با بارسا هنگامي كه دني آلوز رفت ضربه كرنر بزند ناگهان يكي از تماشاگران موزي را به سمت اين برزيلي پرتاب كرد كه آلوز نه تنها عكس‌العملي انجام نداد، بلكه در اقدامي جالب آن موز را برداشت و خورد و به ادامه بازي خود پرداخت. به هر حال اين بازيكن برزيلي با خونسردي تمام موز خورد تا بازتاب زيادي در رسانه‌هاي جهان ايجاد كند. هافبك بارسا در پايان آن بازي اظهار داشت: نمي‌دانم چه كسي موز را انداخت، چون مي‌خواهم از وي تشكر كنم. اين موز به من انرژي داد تا بتوانم سانترهاي خوبي را  روي دو گلي كه به ثمر رسانديم، انجام دهم. ديگرستاره برزيلي بارسلونا ازهم‌وطنش در مقابل نژادپرستي و اين رفتارناشايست حمايت كرد و گفت:همه ما برابر هستيم، همه ما ميمون هستيم و نژادپرستي را رد مي‌كنيم. واقعاً مايه شرمساري است كه در سال 2014 شاهد چنين اتفاقاتي هستيم. زمان آن رسيده كه مردم صدايشان را بلند كنند. من به عنوان حمايت از آلوز كاري را كه او انجام داد انجام مي‌دهم.
 
160ميليارد براي حق پخش از صداوسيما مي‌خواهيم
ليگ سيزدهم تمام شد، اما هنوز دعواي بين فدراسيون و تلويزيون بابت حق پخش‌ها ادامه دارد. جالب است كه نه فدراسيون و نه تلويزيون از موضع خود كوتاه نمي‌آيند. رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينكه مبلغ 160 ميليارد تومان بابت حق پخش تلويزيوني مسابقات به صداوسيما پيشنهاد داده‌‌ايم، گفت: در صورتي كه صداوسيما نسبت به بستن قرارداد جديد اقدام نكند، در فصل جديد از پخش مسابقات جلوگيري خواهيم كرد. علي كفاشيان درباره آخرين وضعيت حق پخش تلويزيوني مسابقات ليگ برتر عنوان كرد: براي پخش مسابقات از سوي صداوسيما در فصل آينده بايد قرارداد جديد امضا شود. اگر صداوسيما جلو نيايد و قراردادي را امضا نكند، اجازه پخش مسابقات را به آنها نخواهيم داد. البته ما يكي، دو بار به ضرغامي نامه نو‌شتيم تا تكليف اين قضيه روشن شود، اما نمي‌دانم تاكنون به چه علت پاسخي به ما نداد‌ه‌اند. به هر حال شايد اگر تلويزيون پا پيش بگذارد و جلو بياييد به آنها مبلغي هم تخفيف دهيم، اما همانطور كه گفتم ليگ چهاردهم در راه است و هنوز مشكل حل نشده است.
 
 
كشتي آزاد ايران، فراتر از آسياست
كشتي آزاد كشورمان در مسابقات آسيايي قزاقستان برنده شد تا افتخاري ديگر در كارنامه آزادكاران نقش ببندد. نايب رئيس فدراسيون كشتي با اشاره به قهرماني تيم ملي گفت: ما تيمي قوي را راهي اين دوره از مسابقات كرده بوديم و مي‌دانستيم قهرمان مي‌شويم. عليرضا حيدري درباره سطح فني اين رقابت‌ها اظهار داشت:سطح مسابقات بسيار خوب بود و خو‌شبختا‌نه در شرايط بسيار خوبي قهرمان آسيا شديم و اين نتيجه‌ نشان مي‌دهد كه سطح تيم ملي آزاد كشورمان فراتر از آسياست و اين قاره براي كشتي ايران كوچك است. البته اينكه ما شش مدال طلا گرفتيم دور از ذهن نبود و توقع اين را داشتيم، اما بايد درباره شكست مهران رضا‌زاده نيز بررسي و آسيب شناسي صورت گيرد. ضمن اينكه مي‌دانيم حامد طالبي زرين كمر به خاطر شكستگي دست مشكل داشت و نتوانست مدال بگيرد. به هر حال ما كشتي تك تك ملي پوشان را تحليل و ارزيابي مي‌كنيم تا همه نواقص بر‌طرف شود. هدف ما هدف اصلي ما رقابت‌هاي جهاني، بازي‌هاي آسيايي و سرانجام المپيك ريودوژانيرو است كه بايد در آنجا بدرخشيم.
 
مديون شهدا و دعاي خير مادران شهدا هستيم
چند روز پيش اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب‌غرب تهران مراسمي را در تجليل از حسين فركي و مادر شهيد صبوري برگزار كرد كه يكي از مدعوين حاضر در مراسم مهدي مهدوي كيا بود. كاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس پس از اداي احترام به اين مادر شهيد گفت:اگر ما الان به راحتي زندگي مي‌كنيم، ورزش انجام مي‌دهيم مسئوليت داريم و كار مي‌كنيم، همگي به بركت فداكاري و ايثارگري شهدا و صبوري و دعاي خانواده گرانقدر شهدا خصوصاً مادران شهدا هستيم. همه ما مديون فداكاري شهدا و دعاي خير مادران شهدا هستيم. مهدي مهدوي‌كيا در ادامه با توجه به قهرماني تيم فولاد گفت: جا دارد به مربي خوبم آقاي فركي قهرماني فولاد را تبريك بگويم. تيم فولاد با كمترين هزينه با تعدادي جوان و البته مربيگري خوب فركي باعث شد تا قهرماني را به دست آورند. قهرماني فولاد ثابت كرد كه مي‌توان در اين فوتبال سالم و پاك كار كرد و موفق بود. فولاد ثابت كرد با كم هزينه كردن هم مي‌توان در اين ليگ موفق بود.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار