کد خبر: 641418
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
۵۰۰ نفر بیکار شدند!
شرکت جی ال ایکس سازنده ی گوشی های وطنی ، حدود 500 نفر از کارکنان خود را اخراج کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از عصر آبادان ، حدود پانصد نفر از کارکنان شرکت ساخت تلفن همراه GLX از کار اخراج شده اند.

این مقام آگاه افزود : از همه خطوط تولید این شرکت تنها یک خط در حال فعالیت است .

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه برای این افراد بیمه بیکاری لحاظ نشده بود وبه همین خاطر در چند روز گذشته با مراجعه به اداره کار مراتب اعتراض و شکایت خود را اعلام کردند.هم اکنون وضعیت آنها در حال پیگیری بوده و جواب قطعی به آنها داده نشده است.

تلاش این پایگاه برای ارتباط با مدیران این شرکت تا کنون بی نتیجه مانده است .به همین خاطر دلایل این اتفاق هنوز مشخص نیست. اینکه تنها شرکت وطنی ساخت گوشی همراه ،‌ دچار ورشکستگی شده و یا با وارد کردن تجهیزات مدرن ، نیازشان به نیروی انسانی کمتر شده و یا دلایل دیگری باعث این اخراج گسترده شده ، معلوم نیست.

امیدواریم مدیران این شرکت در صدد پاسخگویی بر آیند تا شمار زیادی از جوانان این دیار و خانواده های شان که روی درآمد این شغل حساب باز کرده اند از نگرانی خارج شوند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که دولت فعلی با رویکرد تدبیر و امید بر سر کار آمده و بالطبع اخراج این جمعیت بزرگ از یک شرکت خصوصی نمی تواند خبر خوبی برای شان محسوب شود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
4
0
وای جی ال ایکس نابود شد
فريبرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
كاش دولت محترم بجاي رسيدگي و كمك به شركتهاي خودرو سازي ايراني كه غير از خودرو با كيفيت بسيار بسيار پائين و گران به شركتي مثل جي ال ايكس كه توليد كننده گوشي با كيفيت مناسب است اقدام كند باعث مي شود كه توليد كنندگان نيز از اين شركت خوب كپي برداري كنند و سياست آن را بكار ببندند. سوال من اين است چرا تعرفه گوشي موبايل هر روز كمتر مي شود در صورتي كه يك توليد كننده خوب در كشور داريم و چرا تعرفه خودرو كم نمي شود با وجود توليد كنندگان بي كيفيت و ازشان حمايت مي شود پس حقوق مصرف كننده چه مي شود
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
1
حقشونه. محصولات آشغال و بی کیفیت میدن بیرون اون وقت انتظار فروش هم دارن.
کامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
1
0
بهتر است که ما ایرانیها هم کمی مانند خارجیها از محصولات وطنی عملا پشتیبانی میکردیم وهم تولید کنندگان ما کیفیت کالاهایشان را بالا میبردند وهم اینکه مسولین به جای حمایت از کالاهایی بدرد نخور مانند خودروهای بی کیفیت ازکالاهایی مانند موبایلوامثالاین که بازحمت خودشان را بالا کشیدند حمایت می کردند وهم جلوی قاچاق کالارا بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار