کد خبر: 635649
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از ذخیره‏سازی حدود 17 هزار تن سیب در سردخانه‌های این شهرستان خبر داد.

 

موسی احمدی با اشاره به اینکه طبق تفاهم‏های انجام شده، یک هزار و 500 تن از این مقدار سیب در سطح استان تهران توزیع می‌شود ، در خصوص تأمین میوه شب عید شهرستان دماوند گفت: اعلام نیاز به استان تهران انجام شده و منتظر ابلاغ و اختصاص سهمیه شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه عامل توزیع میوه شب عید در شهرستان دماوند مشخص شده ، افزود: این مباشر از تولیدکنندگان است تا در صورت تقاضای بیشتر میوه، عرضه بهتری داشته باشیم و به مشکلی برنخوریم.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند نیز از برپایی بازار فروش فوق‌العاده ویژه عید نوروز در دماوند به همت این مجمع خبر داد و گفت: امسال در کنار برپایی نمایشگاه بهاره، بازار فروش فوق‌العاده را در شهرستان دماوند داریم.

علی‏رضا خواجه‌ای با اشاره به اینکه 100 تا 200 فروشگاه با اعلام آمادگی قبلی و تأیید از سوی ما، با نصب پلاکارد به ارائه کالا با قیمت مناسب می‌پردازند، از تشدید فعالیت ناظران و بازرسان در نمایشگاه بهاره و بازار شهرستان دماوند در ایام شب عید خبر داد.

وی افزود: نظارت در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر تامین رفاه حال شهروندان، با توجه به قرار گرفتن شهرستان بر سر دو مسیر مواصلاتی هراز و فیروزکوه و ویژه مسافران نوروزی این دو مسیر در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار