کد خبر: 627189
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹
در ديدار با جانبازان مطرح شد
جمعي از خوانندگان موسيقي پاپ به همراه علي مرادخاني به آسايشگاه ثارالله رفتند و با جانبازان بستري در اين آسايشگاه ديدار كردند.

جمعي از خوانندگان موسيقي پاپ به همراه علي مرادخاني روز گذشته به آسايشگاه ثارالله رفتند و با جانبازان بستري در اين آسايشگاه ديدار كردند.

به گزارش «جوان»، صبح روز گذشته علي مرادخاني معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از خوانندگان موسيقي پاپ كشورمان از جمله احسان خواجه اميري، شهرام شكوهي، مهدي يراحي، رضا يزداني، مازيار فلاحي، محسن يگانه و... به آسايشگاه ثارالله رفتند و با جانبازان بستري در اين آسايشگاه ديدار كردند.

در اين مراسم بسياري از خوانندگان موسيقي پاپ كشورمان حضور پيدا كرده بودند و شاخه‌هاي گل رز را به جانبازان اهدا كردند و با آنها به گفت‌و‌گو نشستند. مرادخاني در اين مراسم گفت: اين اقدام نشان مي‌دهد خوانندگان موسيقي پاپ دغدغه‌هاي ارزشي، ملي و ديني دارند. خوشحالم اين فرصت فراهم شد تا به زيارت عزيزاني بياييم كه سرفصل همه خوبي‌ها در كشورمان هستند و آينده كشور را تضمين كرده‌اند.

مرادخاني اين اقدام خوانندگان پاپ را ستود و اظهار كرد: اين اقدام نشان مي‌دهد خوانندگان موسيقي پاپ دغدغه‌هاي ارزشي، ملي و ديني دارند و خواسته‌شان سرفرازي ايران اسلامي است.

در ادامه امير تاجيك خواننده موسيقي پاپ كشورمان گفت: بعد از 30 سال نخستين بار است كه هنرمندان در چنين فضايي صميمي به آسايشگاه ثارالله مي‌آيند. خشايار اعتمادي ديگر خواننده حاضر در اين ديدار هم اظهار كرد: وقتي آدم بتواند با اعتقاد و در اعتقاداتش زندگي كند، حس خوبي به زندگي خواهد داشت. من امروز اينجا كساني را ديدم كه با باورها و اعتقاداتشان زندگي مي‌كنند و اين برايم بيش از هر چيزي ارزش داشت. احسان خواجه اميري هم حضور در جمع جانبازان را سعادتي بزرگ دانست و گفت: از همه جانبازان و ايثارگراني كه از جانشان گذشتند تشكر مي‌كنم. شهرام شكوهي خواننده بعدي بود كه صحبت كرد. او گفت: من متولد دهه 50 هستم و هنوز موشك‌هايي را كه زمان جنگ تحميلي از روي سرمان مي‌گذشت، فراموش نكرده‌ام. ما جنگ را با همه وجودمان حس كرديم. دوستاني داشتيم كه رفتند و برنگشتند. رفتند و اسير يا جانباز شدند. ما تا ابد مديون همه كساني هستيم كه در جنگ حضور داشتند.

محسن يگانه خواننده محبوب نسل جوان كه ديگر حاضر اين جمع بود هم تأكيد كرد: اينكه ما با خيال راحت زندگي مي‌كنيم، مديون شما هستيم و راحتي و آسايش و لبخند روي لب‌مان همه از بركت وجود شماست. جاي آنها كه روزي بين شما بودند و حالا نيستند خالي. در ادامه رضا يزداني خواننده بدعت‌گذار سال‌هاي اخير بازار موسيقي هم با بيان اينكه اين گرد هم آمدن همه خوانندگان به دليل حضور عزيز جانبازان است، عنوان كرد: امروز همت معاونت هنري ارشاد باعث شد ما به خاطر جانبازان عزيز همه كارهايمان را رها كنيم و به اينجا بياييم. سپس مازيار فلاحي خواننده محبوب سال‌هاي اخير موسيقي پاپ اظهار كرد: عشق به وطن و ارزش‌هاي كشورمان آنقدر در خوانندگان پاپ پررنگ است كه با يك تلفن همه اينجا و به ديدار جانبازان عزيز بيايند. ما فراموش نمي‌كنيم كه چه كساني جان بر كف گذاشته‌اند تا ما امروز بتوانيم به راحتي موسيقي اجرا كنيم. مجيد خراط‌ها ديگر خواننده حاضر در جمع اظهار اميدواري كرد كه اين ديدار يك اتفاق گذراي رسانه‌اي نباشد و ادامه پيدا كند. او به صورت زنده قطعه‌اي را اجرا و تقديم به جانبازان كرد. مهدي يراحي هم گفت: پدرم جانباز بود و مشكلات اين عزيزان را از نزديك لمس كرده‌ام. خوشحالم كه اينجا هستم و اميدوارم بتوانم به اين عزيزان اداي دين كنم. او قطعه‌اي كوتاه را خواند و به جانبازان آسايشگاه ثارالله تقديم كرد.

در پايان اين ديدار ايليا منفرد قطعه‌اي را اجرا كرد. او گفت كه اين قطعه را براي پدرش ساخته بود اما او پيش از آنكه فرصت شنيدن اين قطعه را داشته باشد با دنيا خداحافظي كرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار