کد خبر: 625736
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از توزیع 21 میلیون لیتر نفت سفید تا پایان امسال در این استان خبر داد.
 

فردین چراجی با اشاره به توزیع 15 میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال تاکنون در گیلان اظهار کرد: 73 درصد نفت مورد نیاز خانوارها تاکنون در استان توزیع شده است.

وی از توزیع 21 میلیون لیتر نفت سفید تا پایان سال جاری در گیلان خبر داد و افزود: توزیع نفت سفید در تمام نقاط به‌ویژه مناطق سخت‌گذر انجام می‌شود.

چراجی تعداد خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید شهری گیلان را 6 هزار و 409 خانوار دانست و بیان کرد: بالغ بر 20 هزار خانوار در مناطق سخت‌گذر استان نفت سفید مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان مصرف‌کنندگان نفت سفید در حوزه روستایی را 174 هزار و 301 خانوار ذکر کرد و گفت: مقدار 220 لیتر برای هر کالابرگ در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

وی مقدار نفت سفید هر کالابرگ برای مناطق سخت‌گذر گیلان را 440 لیتر عنوان کرد و یادآور شد: کالابرگ هفتم هفته آینده اعلام می‌شود.

چراجی با بیان اینکه تعداد 50 شعبه توزیع نفت سفید در مناطق سخت‌گذر گیلان فعال است، خاطرنشان کرد: سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

*تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

رئیس پلیس راه گیلان نیز بر استفاده از زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی تاکید کرد و گفت: تردد در محورهای گردنه حیران در آستارا، اسالم به خلخال و دیلمان به سیاهکل تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

مهیار رستگار با اشاره به بارش برف و باران و همچنین لغزندگی جاده‌ها، تصریح کرد: رانندگان با سرعت مطمئن در جاده‌ها حرکت کنند.

*هوای سرد گیلان تا هفته آینده ادامه داد

کارشناس اداره هواشناسی گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به ورود سامانه هوای سرد از دیروز به استان اشاره کرد و افزود: امروز بندر انزلی با 10 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

یوسف میره‌جینی حداقل دمای هوای گیلان را مربوط به منطقه دیلمان با دو درجه زیر صفر دانست و بیان کرد: سامانه هوای سرد تا هفته آینده در استان ماندگار است.

وی ارتفاع موج دریا برای فردا را بیش از یک متر اعلام کرد و گفت: دریا برای صیادی نامناسب است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار