کد خبر: 621742
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
واشنگتن‌پست مطرح کرد :
يک روزنامه آمريکايي از رفتارهاي جنسي نامناسب محافظان امنيتي اوباما در 17 کشور پرده برداشت.
يک روزنامه آمريکايي از رفتارهاي جنسي نامناسب محافظان امنيتي اوباما در 17 کشور پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاري فارس، روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داد مأموران و ناظران سرويس مخفي ايالات متحده آمريکا طي سالهاي گذشته در 17 کشور مرتکب رفتارهاي جنسي غيراخلاقي شده‌اند.اين روزنامه آمريکايي به توضيحاتي استناد کرده است که افشاگران به کميته‌اي از سنا که بر سرويس مخفي نظارت مي‌کند، ارائه کرده‌اند.

سرويس مخفي ايالات متحده آمريکا يک نهاد امنيتي است که بخشي از وزارت امنيت داخلي آمريکاست و علاوه بر حفاظت از جان دولتمردان آمريکايي مسئوليت حفظ جان شخصيت‌هاي بلند پايه مقيم در آمريکا را هم به عهده دارد. طبق گزارش واشنگتن‌پست، سناتور رونالد جانسون، از جمهوريخواهان بلندپايه عضو کميته فرعي امنيت داخلي اعلام کرد که گزارش‌هاي رفتارهاي مأموران سرويس مخفي آمريکا با اظهارات مقامات اين سرويس که گفته‌اند نهاد تحت امر آنها رفتارهاي سوء جنسي را تحمل نمي‌کند، تناقض دارد.

جانسون از ارائه جزئيات بيشتر درباره ادعاهايش خودداري کرده است، اما واشنگتن‌پست گزارش داده دو نفر که در جريان اين گزارش‌ها قرار دارند گفته‌اند منظور جانسون مأموران و مديران سرويس مخفي بوده که حين سفرهاي رسمي‌شان اقدام به استخدام زنان روسپي و بازديد از روسپي‌خانه‌ها کرده‌اند.

روزنامه آمريکايي واشنگتن‌پست همچنين گزارش داده مأموران سرويس مخفي آمريکا با زنان ديگر روابط جنسي نامناسب برقرار کرده‌اند که رسانه‌ها آن را به طور مناسب پوشش نداده‌اند.واشنگتن‌پست افزود يک افشاگر به اين روزنامه گفته که مديريت ارشد سازمان مخفي از رفتارهاي نامناسب جنسي مأموران اين نهاد در سفرهاي داخلي و خارجي آگاه است.هفته گذشته همين روزنامه آمريکايي گزارش داده بود که دو نفر از اعضاي تيم امنيتي باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا به خاطر ارسال ايميل‌هايي با مضامين آشکار جنسي به زناني که زيردست آنها کار مي‌کرده‌اند از شغلشان برکنار شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار