کد خبر: 621245
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
آمريكا و اروپا به دنبال افزايش تحريم ها هستند
در آستانه دور سوم مذاكرات تيم هسته اي دولت جديد با 1+5 آمريكا و اروپا همزمان به دنبال افزايش تحريم ها عليه كشورمان هستند.
در آستانه دور سوم مذاكرات تيم هسته اي دولت جديد با 1+5 آمريكا و اروپا همزمان به دنبال افزايش تحريم ها عليه كشورمان هستند. كنگره آمريكا به دنبال افزايش تحريم ها و اعمال فشارهاي جديد عليه ايران است اما همزمان گفته مي شود باراك اوباما به دنبال متوقف كردن اين اقدام است. بنابراين اولين سوال اين است كه همچون بازي فرانسه در نشست ژنو، آيا در ميان دولتمردان آمريكا نيز سياست پليس بد و پليس خوب دنبال مي شود؟

در همين حال اتحاديه اروپا نيز در اقدامي تازه درصدد مسدود كردن دارايي هاي چند بانك و شركت ايراني است. شواهد نشان مي دهد كه رويكرد تحريم و مذاكره كاملا همزمان و حساب شده در حال برنامه ريزي است. حال بعدي را مي توان به اين مسئله اختصاص داد كه تيم هسته اي چه برنامه اي براي اين سياست دارد؟ آيا هنوز بايد خوشبينانه به مذاكات نگاه كرد؟

به گزارش رويترز بحث تحريم هاي جديد در اتحاديه اروپا در بروكسل اتخاذ شده و به زودي به كشورهاي اين اتحاديه ابلاغ خواهد شد تا آن را عملي كنند. بانك ملي ايران، بانك توسعه صادرات ايران و همچنين بانك رفاه كارگران از جمله تحريم هاي تازه هستند.

در همين حال آژانس بين المللي انرژي اتمي در تازه ترين گزارش خود اعلام كرده است كه در ايران گام هاي مهمي در همكاري با آژانس برداشته است.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
2
تحریم ها زندگی اقشار مختلف رو سخت میکنه در این هیچ شکی نیست اما دغدغه ی ما نیست ،نمی خوام بدبین باشم ولی واقعا مذاکرات چشم انداز روشنی نداره و این بیشتر از تحریم ها مردم رو نگران میکنه،کاش دولت درباره ی توافقات با طرف مقابل و آژانس به ما اعتماد میکرد همانطور که به امرحضرت آقا ما به این فرزندان ایران اعتماد داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار