کد خبر: 601063
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
محمد نوری در مورد شرایط پرسپولیس گفت:وضعیت روز به روز بهتر می‌شود. تیم ما تقریبا به طور کامل بسته شده و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بدون حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم.
تسنیم: هافبک ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید که مطرح شدن مسائلی مانند اینکه بازیکنان این تیم بنز و پورشه گرفته‌اند، باعث نمی‌شود تمرکز آنها به هم بریزد.

محمد نوری در مورد شرایط پرسپولیس گفت:وضعیت روز به روز بهتر می‌شود. تیم ما تقریبا به طور کامل بسته شده و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بدون حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم.
 
وی افزود: چند بازیکن جوان هم به پرسپولیس اضافه شده‌اند که آینده‌دار هستند و می‌توانند در کنار بازیکنان باتجربه، به پرسپولیس کمک کنند. این بازیکنان جوان تا چند سال دیگر می‌توانند پرسپولیس را ساپورت کنند. در مجموع باید بگویم همه چیز بدون حاشیه و جنجال پیش می‌رود.
 
نوری درباره اینکه شایعه تغییرات مدیریتی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند تاکید کرد: همین‌طور است. متاسفانه پرسپولیس در چند سال اخیر ثبات مدیریت، مربیگری و بازیکن نداشته و از همین موضوع ضربه خورده است. وقتی در این موارد ثبات وجود داشته باشد مطمئنا نتیجه خواهد داد ولی متاسفانه در سال‌های اخیر پرسپولیس برخلاف استقلال در این زمینه ثبات نداشته است.
 
هافبک پرسپولیس گفت: استقلال از لحاظ مدیریت یا کادرفنی و بازیکنان ثبات دارد و همین موضوع رمز موفقیت این تیم است. نباید فراموش کنیم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و برای موفقیت باید ثبات مدیریت داشته باشد. خوشبختانه علی دایی قرارداد 3 ساله امضا کرده و رویانیان هم باید بماند. او برنامه‌های خوبی برای باشگاه  دارد که می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد. امیدوارم پرسپولیس دچار تغییر نشود.
 
بعضی از بازیکنان پرسپولیس از حرف‌های اخیر فتح‌الله‌زاده که گفته پرسپولیسی‌ها پورشه و بنز سوار می‌شوند ناراحت هستند. نوری در این خصوص به تسنیم گفت: آقای فتح‌الله‌زاده یک مدیر قوی است که در این سال‌ها افتخارات زیادی به دست آورده و من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص صحبت کنم. اینطور نیست که بازیکنان پرسپولیس با چنین ماشین‌هایی در تمرینات حاضر شوند و شما شک نداشته باشید که چهار، پنج تیم بیشتر از پرسپولیس پول خرج کرده‌اند.
 
او تاکید کرد: بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید ارتباط خوبی برقرار شود چرا که این دو، جزو پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند. اگر هم بحثی در مورد قراردادها وجود دارد می‌توانند همه چیز را به طور شفاف روشن کنند تا ثابت شود پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان بعد از چهار، پنج تیم قرار دارد. مطمئن باشید با مطرح کردن بنز و پورشه تمرکز ما به هم نمی‌ریزد.
 
نوری در پاسخ به اینکه امسال در لیگ دنبال چه چیزی است، گفت: دوست دارم با پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی شوم. سال  گذشته خیلی هواداران را اذیت کردیم و امیدوارم با تلاش مدیریت،کادر فنی و بازیکنان در نهایت قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار