کد خبر: 515488
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
ایسنا: پوستین‌دوز نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ روز گذشته با تایید خبر استعفای خود به ایسنا عنوان کرد که استعفای کتبی خود را به فدراسیون اعلام کرده است اما امروز میلاد حسینی سخنگوی فدراسیون پینگ‌پنگ طی تماسی با ایسنا اعلام کرد که مسئولان این فدراسیون از این استعفا بی‌اطلاع هستند و استعفای کتبی پوستین‌دوز هنوز به فدراسیون نرسیده است!

این در حالی بود که تنها پس از چند ساعت از این مصاحبه، سخنگوی فدراسیون مجددا طی تماس با خبرنگار ایسنا اعلام کرد که استعفای کتبی پوستین‌دوز به فدراسیون رسیده و در این باره اشتباه رخ داده است!

ضمن اینکه، احسان باقری دبیر فدراسیون، نیز در گفت و گو با یکی از خبر‌گزاری‌ها برخلاف اظهار نظر اول سخنگوی فدراسیون عنوان کرده بود که پوستین‌دوز استعفای خود را به فدراسیون ارائه کرده است.

پس از پیگیری‌های صورت گرفته این بار سخنگوی فدراسیون اعلام کرد که باقری صبح امروز با پوستین‌دوز صحبت کرده است و او عنوان کرده که استعفای خود را به فدراسیون ارسال کرده تا دفتر وی امضای او را پای نامه بزند و به مسئولان ارائه کنند. به همین دلیل تصور دبیر فدراسیون این بوده که نامه استعفای پوستین‌دوز به فدراسیون رسیده در حالی که هنوز استعفای وی به مسئولان نرسیده است!

به گزارش ایسنا به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون آنچنان که باید در جریان رویدادهای این فدراسیون نیستند، به طوری که این سوال مطرح می‌شود که در این فدراسیون چه می‌گذرد که حتی مسئولان نمی‌توانند به صراحت بگویند که آیا استعفای یک مسئول به صورت کتبی به دست‌شان رسیده است یا خیر؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار