کد خبر: 512973
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
امام جمعه بروجرد:

به گزارش جوان از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در دیدار با مسوولان موسسات قرآنی بروجرد افزود: قرآن بهترین مرجع و پناهگاه هنگام بروز تهاجم فرهنگی است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در تهاجم فرهنگی تلاش می کنند بین جوانان و نوجوانان با قرآن فاصله ایجاد کنند، گفت: دشمن در تهاجم و شبیخون فرهنگی علیه ایران به این نتیجه رسید که بین نسل سوم و چهارم انقلاب وقرآن فاصله ایجاد کند و از این راه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی که ام القری جهان اسلام است را شکست دهد. 
وی گفت:در تهاجم فرهنگی اولین سنگری که مورد هدف قرار می گیرد سنگر قرآن، ولایت و روحانیت است و امروز رسالت مربیان قرآنی رسالت فوق العاده خطیر و سنگینی است.
حجت الاسلام ترابی افزود: امروز مربیان و موسسات قرآنی باید با کار فرهنگی و قرآنی به جوانان و نوجوانان مصونیت بخشیده تا در تهاجم فرهنگی دشمن آسیب نبینند.
وی همچنین گفت: سربازان در جنگ فکری و فرهنگی باید مسلح به سلاح احکام دینی و قرآنی باشند تا بتوانند از فرهنگ اصیل ناب اسلامی دفاع کنند و در برابر هجمه های دشمن مقاومت نمایند.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: در این دوران برای مقابله با تهاجم فکری و فرهنگی دشمن ، بهترین عمل ، کار فرهنگی و موثرترین کار فرهنگی نیز ترویج امور قرآنی و آشنایی جامعه با حقایق قرآن و عمل به قرآن است.
وی تاکید کرد: برغم همه کمبودها و مشکلات اعتباری و امکانات به برکت تشویق های مقام معظم رهبری امروز برنامه های قرآنی در نظام پیشرفت خوبی داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار