کد خبر: 508062
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش جوان از ملایر، سیدرسول حسینی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ملایر با اشاره به آغاز دهه فجر، این ایام را یادآور از خودگذشتگی مردم ایران در برابر رژیم ستمشاهی دانست و اظهار داشت: مردم ایران به یاری خدا و رهبری امام راحل(ره) بعد از تحمل سال‌ها رنج و مشکلات با وحدت و استقلال توانستند، رژیم ستمشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
وی ادامه داد: همه ساله در این ایام به یاد روزهای پیروزی انقلاب در سال ۵۷ برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه در راستای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ملایر ۲۰ کمیته با محوریت ادارات و نهادها در شهرستان تشکیل شده است از تشکیل ستادهای فرعی در بخش‌ها و روستاهای ملایر در این زمینه خبر داد.
وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: کمیته‌های دهه فجر در سطح شهرستان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام داده و یا در حال اقدام هستند.
حسینی بر هر چه مطلوب‌تر و باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و خواستار حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.
وی عنوان کرد: مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن‌ماه از مسیر میدان امام خمینی(ره) ملایر به سمت میدان امام حسین(ع) این شهر برگزار می‌شود.
معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر در ادامه از برگزاری مراسم سخنرانی در راستای بصیرت‌افزایی مردم در ۱۰ نقطه اصلی شهرستان با حضور سخنرانان کشوری خبر داد و گفت: برگزاری مراسم قرائت سرود انقلاب توسط یک هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
وی از برگزاری مراسم نورافشانی در بام ملایر در شب ۲۲ بهمن خبر داد و بیان کرد: همه برنامه‌های امسال باید با شادابی بیشتر برگزار شود.
حسینی از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۴۳ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و فرهنگی همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: از این تعداد طرح، ۱۳۹ طرح افتتاح و چهار طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی را ۳۵۸ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال عنوان کرد.
در ادامه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر نیز با اشاره به تقارن هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص)و امام جعفر صادق(ع) با دهه مبارکه فجر گفت: در این راستا برنامه‌های امسال باید با شادابی و نشاط بیشتر در جامعه انجام شود.
حجت‌الاسلام محمد صادق انصاریان از برگزاری جشن‌های انقلاب در ۲۵۰ نقطه شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا کمیته‌ها باید با جدیت برنامه‌ها را پیگیری کنند.
وی نواختن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه، گلباران و غبارروبی گلزار شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و جنگ و شهدای زن را از برنامه‌های دهه فجر در ملایر برشمرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۰ نمایشگاه ویژه دهه فجر، رژه موتورسواران در ۱۲ بهمن، نمایش فیلم در روستاها، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و برگزاری آیین گرامیداشت آیت‌الله میرشاولد به عنوان رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر در ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.
وی خواستار حضور همه‌جانبه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و بر حل مشکلات احتمالی از جمله مشکلات صوتی در این روز تأکید کرد و گفت: در این راستا ادارات و نهادهای مربوطه اقدامات لازم را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار