کد خبر: 501519
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۲
متهمان بعد از زخمي كردن زن جوان به او تجاوز كرده بودند
به گزارش خبرنگار جوان، رسيدگي به اين پرونده از عصر روز ۲۹ مهرماه ۸۸ همزمان با انتقال پيكر نيمه‌جان زن مجروحي به بيمارستان در دستور كار مأموران پليس پاكدشت قرار گرفت. 

مردي كه زن مجروح را به بيمارستان منتقل كرده بود، به مأموران كلانتري ۱۴ حصارامير گفت: لحظاتي پيش در حال عبور از كنار كانال آب «ترك‌آباد» بودم كه متوجه زن زخمي كنار جاده شدم. وقتي كنارش رفتم، هنوز نفس مي‌كشيد و با جملات بريده مدام نام سياوش را زير لب تكرار مي‌كرد. 

خون زيادي از بدنش رفته بود و من بلافاصله او را سوار كردم و به اينجا آوردم. همزمان با تلاش تيم پزشكي براي نجات جان محبوبه-۲۸ ساله- پليس تحقيقات خود را درباره اين حادثه آغاز كرد. محبوبه كه به سختي حرف مي‌زد، در توضيح ماجراي جنايت سياه به پليس گفت: چندي پيش مرد ناشناسي با تلفن همراهم تماس گرفت. 

وقتي جواب دادم، مرد ناشناس گفت اشتباه گرفته است و تلفن را قطع كرد. بعد از آن ماجرا، مرد ناشناس دوباره با تلفن من تماس گرفت و مزاحمت‌هاي او شروع شد و اصرار داشت مرا ببيند. من از او خواستم مزاحم نشود اما او دست‌بردار نبود تا اينكه با او قرار گذاشتم و از او خواستم دست از مزاحمت‌هايش بردارد. امروز به باشگاه رفتم و ساعت ۱۸ عصر وقتي از باشگاه بيرون آمدم، مرد مزاحم را ديدم. از او خواستم دست از مزاحمت بردارد. ناگهان سواري پرايدي كنارمان توقف كرد. 

همان لحظه فهميدم پسر مزاحم با سرنشينان پرايد همدست است. او با تهديد چاقو من را سوار پرايد كرد. آنها سپس مرا به بيابا‌ن‌هاي اطراف بردند و قصد آزار و اذيت داشتند. 

من با گريه و التماس خواستم به خاطر شوهر و فرزندم مرا رها كنند اما پسران شيطان‌صفت قانع نشدند. بعد از اين من در برابر خواسته آنها مقاومت كردم اما يكي از آنها با چاقو ضربه‌اي به گردنم زد. آنها در حالي‌كه من زخمي شده بودم، آزارم دادند و در پايان بعد از اينكه دو گوشواره، دستبند، دو عدد انگشتر و گوشي موبايلم را سرقت كردند، مرا زخمي در بيابان‌ها رها كردند. همزمان با ادامه تحقيقات، محبوبه ۱۰ آبان ماه در بيمارستان بر اثر شدت جراحات و خونريزي تسليم مرگ شد.
 
با مرگ زن جوان، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و رسيدگي به آن به تيمي ازكارآگاهان پليس پاكدشت واگذار شد. از سوي ديگر كارآگاهان متوجه چهار شكايت مشابه از سوي چهار زن جوان شدند كه همگي از چهار مرد شيطان صفت به اتهام آزار و اذيت شكايت كرده بودند. حليمه گفت: چندي پيش در خيابان منتظر تاكسي بودم كه پرايدي كنارم توقف كرد. بعد از گفتن مسير، سوار شدم و راننده در مسير دو مرد جوان ديگر را به عنوان مسافر سوار كرد. آنها مرا به زور به بيابان‌هاي اطراف بردند و بعد از تجاوز، اموالم را سرقت كردند و گريختند. 

نرگس يكي ديگر از شاكيان گفت: ۳۰ شهريور ماه ۸۸ وقتي براي رفتن به خانه‌ام سوار ماشين پرايدي با سه سرنشين شدم، ناگهان آنها با تهديد چاقو مرا ربودند. سه شيطان صفت در جاده پارچين به زور به من تجاوز و در پايان سه النگو، دو عدد انگشتر، گوشواره و ۴۰۰ هزار تومان پول مرا سرقت كردند. 

مهناز سومين شاكي نيز گفت: چندي قبل در خيابان منتظر ماشين بودم و بعد از گفتن مسير، سوار پرايدي شدم. راننده بعد از طي مسافتي كوتاه، سه مرد ديگر را به عنوان مسافر سوار كرد. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بوديم كه ناگهان ماشين مسيرش را به بيرون از شهر تغيير داد. آنها با تهديد چاقو مرا از ساعت ۹ و ۳۰ دقيقه تا ۱۲ شب در بيابان‌ها آزار دادند. من براي اينكه آنها را شناسايي كنم، با ترفندي شماره موبايلم را به آنها دادم تا با كمك پليس آنها را دستگير كنيم. 

در ادامه، پليس با دادن آموزش به مهناز سرانجام چهار پسر شيطان‌صفت را به نام‌هاي محمود-۲۵ ساله، كريم-۳۱ ساله، سياوش-۲۷ ساله و علي دستگير كرد. چهار متهم بعد از دستگيري، به قتل محبوبه و آزار و اذيت چهار زن جوان ديگر اعتراف كردند. سياوش گفت: ما وقتي محبوبه را ربوديم، او را به بيابان‌ها برديم. آنجا قصد داشتيم به وي تجاوز كنيم اما او با داد و فرياد مقاومت مي‌كرد تا اينكه كريم با چاقو ضربه‌اي به او زد و او از ترس ديگر چيزي نگفت. وي ادامه داد: در حالي كه زن جوان نيمه جان بود، ما او را مورد آزار و اذيت قرار داديم و بعد او را در بيابان رها كرديم. بعد هم ساك او را آتش زديم و فرار كرديم. 

چهار متهم بعد از تحقيقات تكميلي در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري محاكمه شدند. هيئت قضايي بعد از شنيدن دفاعيات متهمان و وكيل مدافعشان، سياوش متهم رديف اول را به خاطر پنج فقره تجاوز به عنف به اعدام، ۷۴ ضربه شلاق و از بابت آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار به ۲۵ سال حبس محكوم كردند. متهم رديف دوم به اتهام چهار فقره تجاوز به عنف به اعدام و ۷۴ ضربه شلاق و به خاطر آدم ربايي و سرقت مقرون به آزار به ۲۵ سال حبس محكوم كردند. علي متهم رديف سوم به اتهام سه فقره تجاوز به زور به اعدام و ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار به ۲۵ سال حبس محكوم كردند. 

كريم متهم رديف چهارم به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار به هفت سال حبس و به جرم قتل محبوبه به قصاص محكوم كردند. قاضي جمشيدي، رئيس شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي درباره اين خبر به خبرنگار ما گفت: حكم چهار متهم بعد از تأييد در ديوان عالي كشور براي سير مقدمات اجرا، به اين شعبه فرستاده شد. در حالي كه تحقيقات در جريان بود، دادستان پاكدشت اعدام متجاوزان در ملأ‌عام را خواستار شد كه اين خواسته مورد موافقت قاضي پرونده قرار گرفت. 

قاضي جمشيدي گفت: از آنجايي كه يكي از متهمان به نام علي در زندان خودكشي كرده است، حكم اعدام سه متهم ديگر با توجه به گرفتن استيذان از رئيس قوه قضائيه به زودي در محل ارتكاب جرم در ملأ‌عام اجرا خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار