کد خبر: 483046
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳
با حضور 600 دانش آموز ؛

سرگرد پاسدار محمد ادیب در مراسم افتتاح طرح ولایت بسیج دانش آموزی هدف از برگزاری طرح ولایت دانش آموزی را معرفی دانش آموزان شاخص و در نهایت افزودن به فعالیت در حلقه شجره طیبه صالحین اعلام کرد.
وی حضور ۶۰۰ دانش آموز در این اردوگاه طی چند روز را نوعی سازندگی توصیف کرد و افزود: این دانش آموزان از بین افراد نخبه انتخاب و جزو دانش آموزان ولایت مدار، متدین و با انگیزه‌ای هستند که با آمادگی کامل بسیجی‌وار تلاش می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، تصریح کرد: این دانش آموزان با هدف کادربندی واحد مقاومت بسیج و ارتقاء بینش دینی، بصیرتی، معرفتی و اخلاقی با اعتقاد به اندیشه‌های ناب امام خمینی ( ره) در این طرح شرکت کرده‌اند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه در اردوی طرح ولایت یک سری اصول داریم، ادامه داد: اصل معنویت و نماز اول وقت، اصل ارزش‌گذاری بر علم و اخلاق، تقسیم کار بر اساس مشارکت، نظم و انضباط، جذابیت محتوای برنامه و نشاط و شادابی از مهم‌ترین اصول اجرایی در این طرح است.
وی با بیان اینکه این اردو برای خواهران و برادران برگزار می‌شود، افزود: در این دوره پنج روزه سعی شده است برای خواهران برنامه‌های متنوع و در مباحث مختلف و بر پایه آشنایی با سیره الهی، احکام و عقاید معرفتی را شامل شود.
ادیب گفت: برگزاری حلقه تربیتی صالحین ویژگی جلوه‌های ویژه دفاع مقدس و نیز تجدید میثاق با شهدا را تداعی می‌کند.
وی همچنین از برنامه‌های جانبی فرهنگی و ورزشی در طول دوره طرح ولایت بسیج دانش آموزی خبر داد و تاکید کرد ::دوره های فرهنگی و تربیتی ولایت در زمینه تقویت روحیه خودباوری، خوداتکایی و مشارکت جویی دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار