کد خبر: 481153
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
ایسنا : یوسف كرمي پس از قبول شكست مقابل تكواندوكار انگليسي وبازماندن از رسيدن به مدال المپيك گفت: نمي‌دانم چرا اين اتفاق رخ داد. واقعا نمي‌دانم چرا اين جوري شد. يك سال تمام زحمت كشيده بودم. خانواده و دخترم را مدت زيادي نديدم و تمرين كردم.

كرمي در پاسخ به اين سوال كه مردم از تو انتظار طلا داشتند، اما چرا حتي به مدال برنز نرسيدي؟ گفت: خودم هم به طلا فكر مي‌كردم. در يك سال گذشته فقط براي طلا تمرين كرده بودم. اما امروز روز من نبود.

وي ادامه داد: نمي‌خواهم بهانه بياورم و اهل توجيه نيستم، اما شب قبل از مسابقه يك ساعت نخوابيدم. به جان دخترم قسم مي‌خورم كه دنبال بهانه آوردن نيستم، اما يكي از مشكلات من كم خوابي بود. بدن من در مسابقه خواب بود. حتي به رختكن هم رفتم خواب بودم.


كرمي در پاسخ به اين سوال كه آيا استرس باعث شده بود، كه دچار مشكل كم خوابي شوي؟ گفت: نه. استرس نداشتم. اما نمي‌دانم چرا خوابم نمي‌برد. من هر شب ساعت 10، 11 مي‌خوابيدم و صبح هم سر وقت بيدار مي‌شدم، اما ديشب خوابم نبرد و بعد از اذان هم به سالن آمدم و تمرين كردم.

كرمي در مورد مصدوميت كهنه‌اش هم گفت: من پايم غضروف ندارد و حتي در رقابت‌هاي گزينشي المپيك در آذربايجان هم با انگشت شكسته مبارزه كردم. با اين وجود شرمنده مردم شدم و از آنها عذرخواهي مي‌كنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار