کد خبر: 462848
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
سرمربی پرتغالی چگونه ایران را به جام جهانی می برد؟
به گزارش «جوان آنلاین» کی روش طی روزهای اخیر به اروپا سفر کرده بود تا بازی برخی از بازیکنان ایران الاصل تیم های اروپایی را تماشا کرده و در خصوص حضور آنها در تیم ملی ایران گفتگو کند.

از همین رو به احتمال فراوان بازگشت کی روش به ایران و برگزاری اردوی تدارکاتی چهار روزه تیم ملی سرشار از خبر خوب برای فوتبال است. از یک سو خبر حضور دو یا سه بازیکن ایرانی الاصل شاغل در اروپا و از سوی دیگر حضور چند پدیده ایرانی در اردوی تیم ملی موجبات امیدواری اهالی فوتبال به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را مهیا می کند.

سباستین قاسمی، رابیک قاسمی و ویلیام آتشکده ۳ بازیکن ایرانی هستند که کی روش بیش از سایرین روی حضور آنها در تیم ملی ایران حساب باز کرده و اگر مشکلی به وجود نیاید، این بازیکنان همچون اشکان دژاگه به جمع نفرات تیم ملی خواهند پیوست.

از سوی دیگر کارلوس کی روش لیست تیم ملی را در شرایطی اعلام کرد که بازیکنان سپاهان، پرسپولیس و استقلال به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در این لیست حضور ندارند. به همین دلیل سرمربی تیم ملی ترجیح داده در نبود بازیکنان این ۳ تیم، از بازیکنان جوان و به نوعی پدیده های لیگ برتر دعوت کند تا بخت خود را برای حضور در تیم ملی فوتبال آزمایش کنند.

محسن فروزان، سیامک کوروشی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، یعقوب کریمی و قاسم دهنوی از جمله بازیکنان جوانی هستند که یا تجربه کمتری نسبت به سایر ملی پوشان دارند و یا برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده اند.

بنابراین گزارش در شرایطی که تیم ملی از یک سو رقابت های مقدماتی جام جهانی برزیل را در پیش دارد و از سوی دیگر فوتبال ایران نیازی مبرم به پشتوانه سازی و بهره گیری از نیروهای جوان برای سال های آینده دارد، این اقدامات کی روش از هر جهت به سود فوتبال ایران خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار