کد خبر: 433306
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۴
یك شهروند – تهران: به رغم چاپ گزارش در روزنامه جوان درباره وجود پلی با مشكلات زیاد در منطقه 14 تهران و تماس مكرر با شهرداری منطقه هنوزهم وضعیت این پل به صورت گذشته است و هیچ اقدامی برای نوسازی آن انجام نشده است.
حسینی – تهران: دولت‌آباد روبه‌روی بلوار قدس كوچه دستمال كاغذی حریر مجتمع مسكونی 20 واحدی فدك مدت چهار ماه است كه راه‌اندازی شده است. اصلاً امنیت ندارد و اطراف آن صنعتی است. برای رفع این معضل نیروی انتظامی تدبیری بیندیشد.
یك خانم خانه‌دار – تهران: این روزها صحبت‌های مختلفی درباره بیمه زنان خانه‌دار از طرف مسئولان سازمان بهزیستی بیان می‌شود، اما درباره نحوه بیمه و شرایط آن هیچ گونه اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گیرد، از مسئولان وزارت رفاه و سازمان بهزیستی تقاضای رسیدگی داریم. یك شهروند - تهران: فضای سبز بلوار ابوذر به تأمین روشنایی برای عبور رهگذران نیاز دارد از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.احمدی – تهران: این روزها سرعت اینترنت در تهران به دلیل نامشخصی پایین‌تر از حد معمول است، از مسئولان وزارت ارتباطات تقاضای رسیدگی داریم. یك بیمه شده خدمات درمانی: تا دو ماه پیش 1800 تومان بابت حق بیمه خدمات درمانی از حقوقم كسر می‌كردند كه این مبلغ به 12 هزار تومان افزایش یافته، از مدیران وزارت رفاه سؤال دارم كه چرا یكباره مبلغ حق بیمه تا این میزان افزایش یافته است. غلامی – سعادت‌آباد: از شهرداری منطقه سعادت‌آباد انتظار می‌رود جلوی فعالیت زباله‌گردها را بگیرد، چرا كه این افراد با بر هم زدن زباله‌ها و پخش آنها در معابر عمومی، بهداشت و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند.
پاسخ به جوان: پیرو مطلب مندرج در صفحه 13 مورخ 12/10/89 با عنوان افزایش كرایه تاكسی از میدان امام حسین (ع) به میدان فردوسی خواهشمند است توضیحات زیر را جهت تنویر افكار عمومی چاپ فرمایید. برابر اعلام دفتر منطقه 7 تاكسیرانی خطی با عنوان میدان امام حسین (ع) به میدان فردوسی وجود ندارد و احتمالاً شهروند محترم از تاكسی‌های گردشی و یا مسافربرهای شخصی استفاده نموده است. بنابراین شهروند محترم می‌تواند با اعلام شماره كامل پلاك تاكسی مراتب را از طریق تلفن 1888 پیگیری نماید.
روابط عمومی سازمان تاكسیرانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار