کد خبر: 396148
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸
آيت الله طبرسي خواستار رسيدگي شد
به گزارش خبرگزاري رسا در ساري، آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران، روز گذشته در ديدار مدير کل و روساي ادارات تبليغات اسلامي استان در ساري، با اشاره به فرا رسيدن فصل تابستان و حضور ميليوني مسافران و فرهنگ هاي مختلف به منطق توريسيتي و گردشگري استان، گفت: متأسفانه بي توجهي به مسأله عفاف و حجاب در سواحل درياي مازندران و ديگر مناطق گردشگري استان به معضلي مبدل شده است.

وي با اشاره به مکاتبات متعدد و مذاکرات شفاهي با مسؤولان استاني و کشوري براي رسيدگي به وضعيت فعلي دريا در مازندران افزود: متأسفانه تاکنون هيچ اقدامي براي ساماندهي وضعيت دريا و سواحل آن در استان به ويژه در ايام تعطيلات تابستان صورت نگرفته است.

امام جمعه ساري با بيان اين که ما نمي دانيم متولي دريا کيست و چه کسي مسؤول سرو سامان دادن به وضعيت دريا و ساحل است؟، خاطر نشان کرد: تابستان ديگري نيز شروع شده و مشکل بدحجابي و بي حجابي در سواحل دريا به يک معضل بزرگي تبديل شده است که متوليان بايد فکري به حال اين وضع نابسامان کنند.

وي با بيان اين‌که مسؤولان بايد طرح عفاف و حجاب را در کشور اجرايي کنند، بيان داشت: اين طرح بايد با جديت دنبال شود تا ما شاهد بي بند و باري و ناهنجاري هاي اجتماعي ناشي از بدحجابي و بي حجابي در جامعه اي که هزاران شهيد داده است نباشيم.

نماينده ولي فقيه در مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به نقش روحانيت در حفش حفظ و گسترش احکام ديني اشاره کرد و بيان داشت: امروز دنيا مي داند که روحانيت در جامعه جايگاه ويژه اي دارد و به همين خاطر همه هم و غم خود را در گذاشته تا مردم را از روحانيت جدا کنند.

وي ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با راه اندازي جنگ نرم مي خواهند در صفوف به هم فشرده مردم مومن و ولايت مدار ايران اسلامي خلل ايجاد کنند.

آيت الله طبرسي روحانيان را پيش قراولان جامعه اسلامي توصيف کرد و گفت: لباس روحانيت آرم نبوت است که بايد حرف پيامبر (ص) را بزنند و ديگران نيز بايد در کلاس اين قشر تأثير گذار جامعه درس بياموزند.

وي همچنين با گراميداشت سالروز تأسيس سازمان تبليغان اين سازمان را يادگار حضرت امام خميني (ره) دانست و گفت: مسؤولان فرهنگي به ويژه متوليان اين سازمان بايد تدابير و برنامه هاي ريزي هاي ديني در جامعه داشته باشند و از سازمان تبليغات مي خواهيم اهتمام بيشتري به فعاليت هاي فرهنگي و ديني و به ويژه مراکز قرآني و مساجد استان داشته باشند چرا که ما بايد تعاليم و آموزه هاي ديني را با عمل در جامعه تقويت کنيم.

حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران، نيز در ادامه اين ديدار با اشاره به آغاز فصل تابستان گفت: در طرح تابستاني اوقات فراغت بيش از 700 کلاس در حوزه فعاليت هاي قرآني تشکيل داديم و از مسؤولان استاني هم مي خواهيم در سفر سوم هيأت دولت به مسائل ديني و فرهنگي توجه بيشتري کنند تا متوليان ديني و فرهنگي بتوانند به تقويت بيشتر آموزه ها و باورهاي ديني بپردازند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار