موج سوم طرح ملی «احوالپرسی از دانشجویان و دانشگاهیان در دوران پساجنگ» در دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور رییس سازمان دانشجویان و معاون وزیر علوم و با رونمایی از سامانه این طرح ملی آغاز شد. جوان آنلاین: سعید حبیبا روز شنبه در آیین رونمایی از این طرح در دانشگاه تهران گفت: این طرح که در جریان جنگ ۱۲ روزه اجرا شده بود، این بار با رویکردی جامعتر و با تمرکز بر شرایط پساجنگ برای دانشجویان و دانشگاهیان، اعم از کارکنان و اعضای هیأت علمی، از امروز آغاز میشود.
به گزراش ایرنا، وی افزود: اجرای این طرح تا پایان ترم در دانشگاههای سراسر کشور ادامه خواهد داشت و نتایج و یافتههای حاصل از آن در برنامهریزیهای وزارت علوم مورد توجه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم تا حد امکان آثار و ترومای ناشی از جنگ را کنترل کرده و راهکارهای بازسازی روحی و روانی را فراهم کنیم؛ به گونهای که دانشجویان و دانشگاهیان بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند.