عملیات آسفالتریزی مکانیزه خط جنوبی بلوار شورا (جاده خدایارخان) در محدوده بلوار اردیبهشت تا خروجی جاده محمدشهر، در ادامه اجرای نهضت آسفالت و با هدف ارتقای کیفیت معابر شهری در ماهدشت آغاز شد. عملیات آسفالتریزی مکانیزه خط جنوبی بلوار شورا واقع در جاده خدایارخان، در محدوده بلوار اردیبهشت تا خروجی جاده محمدشهر، توسط حوزه عمرانی شهرداری ماهدشت آغاز شده و در حال اجرا است.
این پروژه در راستای اجرای نهضت آسفالت و با هدف بهبود زیرساختهای شهری، افزایش ایمنی تردد، تسهیل عبور و مرور شهروندان و ارتقای کیفیت معابر شهری اجرایی شده است.
محمد قدس، شهردار ماهدشت، با اشاره به مطالبات چندین ساله ساکنان این منطقه اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات زیرساختی این محدوده از جمله اجرای شبکه جمعآوری فاضلاب، جدولگذاری و آسفالت معابر، از خواستههای دیرینه شهروندان بوده که خوشبختانه بخشی از این مطالبات محقق شده و سایر اقدامات نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
وی افزود: مدیریت شهری ماهدشت با برنامهریزی مستمر و استفاده از ظرفیتهای موجود، توسعه متوازن در تمامی محلات شهر را دنبال میکند و اجرای پروژههای عمرانی بر اساس اولویتهای نیازسنجی شده و مطالبات مردمی در حال انجام است.
شهردار ماهدشت تأکید کرد: اجرای این پروژه نقش مؤثری در بهبود وضعیت زیرساختی و خدماتی این محدوده خواهد داشت و شهرداری با جدیت تکمیل سایر پروژههای عمرانی مورد نیاز منطقه را پیگیری میکند.
گفتنی است آسفالتریزی خط جنوبی بلوار شورا بخشی از برنامه گسترده نهضت آسفالت در سطح شهر ماهدشت است که با هدف بهسازی معابر، ارتقای کیفیت خدمات شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان اجام می شود.