کد خبر: 1312451
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۶
مدیرعامل آبفای البرز خبرداد
کاهش ۴۲ درصدی تماس‌ها و افت ۵۹ درصدی گزارش‌های قطعی آب در البرز مدیرعامل آبفای البرز از کاهش قابل‌توجه تماس‌های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت خبر داد.

حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: مقایسه آمار تماس‌های ثبت‌شده در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۱ تیرماه با بازه ۱۱ تا ۱۵ مردادماه سال ۱۴۰۴ نشان می‌دهد که مجموع تماس‌های ثبت‌شده با کاهش ۴۲ درصدی و تماس‌های مرتبط با قطعی و افت فشار آب با کاهش ۵۹ درصدی مواجه بوده است.

وی با اشاره به ثبت ۵۲ هزار و ۸۹۸ تماس در بازه تیرماه و ۳۰ هزار و ۹۳۳ تماس در بازه مردادماه، افزود: تماس‌های مربوط به قطعی و افت فشار آب نیز از ۴۵ هزار و ۳۵ تماس به ۱۸ هزار و ۸۲۸ تماس رسیده که بیانگر بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و کاهش مشکلات در شبکه آبرسانی استان است.

مدیرعامل آبفای البرز تأکید کرد: این کاهش آمار تماس‌ها، نتیجه اقدامات موثر در کاهش خاموشی چاه ها و نوسانات زیاد برق، بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت مصرف، همیاری مردم و مسولین بوده و امیدواریم با ادامه این روند، رضایتمندی مشترکان بیش از پیش افزایش یابد.

برچسب ها: البرز ، کرج ، آب و فاضلاب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار