جوان آنلاین: حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در توئیتر نوشت:
بررسیهای مرکز ملی فضای مجازی نشان میدهد که در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در ایتالیا، میزان انتشار خبر جعلی اوج گرفت و در ۴ ساعت مذاکره، دهها خبر جعلی توسط رسانههای غیررسمی داخلی و رسانههای خارجی منتشر و سپس تکذیب شد
حجم انتشار اخبار جعلی از مذاکرات در رم، بیشتر از مذاکرات مسقط بود، اما عملکرد تیم مذاکره کننده و تیم رسانهای ایران مانع از اثرگذاری اخبار خلاف واقع شد.