داریوش طاهرخانی در جمع کارکنان بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد طی سخنانی، از نقش کلیدی منابع انسانی در ارتقاء سطح خدمات درمانی سخن گفت و اظهار داشت : تمامی نیروهای شاغل در مجموعه به عنوان منابع انسانی ، ارزشمند ترین سرمایه سیستم هستند و این منابع انسانی سرمایه و موتور محرکه سازمان به شمار می آیند و اگر وظایف خود را به درستی انجام ندهند سازمان به اهدافی که تعیین شده ، نخواهد رسید .
وی با اشاره به اینکه موفقیت مراکز درمانی از طریق ارتقای مستمر کیفیت خدمات و توجه به رضایتمندی و همدلی و تلاش شبانهروزی کارکنان امکانپذیر است، افزود: «در دنیای امروز، منابع انسانی نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان یک منبع اصلی و مهم در بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان شناخته میشوند.»
طاهرخانی در ادامه بر ضرورت توجه به رضایت داخلی کارکنان و رضایت ارباب رجوع تاکید و گفت : رضایتمندی باید همواره در زنجیره ارائه خدمت مورد بررسی قرار گیرد و اگر اقدامی در جهت رفع کاستی ها و مشکلات و علل نارضایتی انجام می شود ، تنها به حلقه بروز مشکل خلاصه نشود ، بلکه تا حلقه ابتدایی شکل گیری مشکل مورد رسیدگی قرار گیرد .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در پایان با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان بر لزوم توجه به چالش های موجود در سیستم و انجام آموزش های لازم بر اساس نیاز سنجی ، ارتقای کیفیت خدمات ، شناسایی نیاز ها و مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات ، توجه به رضایتمندی و گوش شنوا بودن برای مردم و اهمیت قائل شدن به آنان و همکاری مؤثر میان تمامی بخشهای درمانی و اداری، به منظور ارتقاء کیفیت خدمات تاکید نمودند .
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان بیمارستان هشتگرد قدردانی شد