کد خبر: 1231238
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مخبر درگفت‌وگو با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:
راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد. سرپرست ریاست‌جمهوری راهبرد مقاومت را مؤثرترین روش مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: عملیات وعده صادق از نتایج جریان مقاومت است که هیمنه امریکا و رژیم صهیونیستی را درهم شکست

جوان آنلاین: سرپرست ریاست‌جمهوری پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد. 
زیاد نَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با دکتر محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری ایران، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به دولت و ملت ایران، تصریح‌کرد: باور داریم با وجود همه سنگینی این ضایعه، جمهوری اسلامی ایران به برکت برخورداری از رهبران و مسئولانی باکفایت و ملتی بهره‌مند از افکار و اندیشه‌های انقلابی، بر چنین دشواری‌هایی غلبه خواهد کرد. دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه شهید دکتر رئیسی و شهید دکتر امیر عبداللهیان همواره در دفاع از منافع و مصالح ملت ایران و حمایت از جریان مقاومت در خط مقدم حضور داشتند، دکتر مخبر را شخصیتی توانمند دانست که می‌تواند فقدان شخصیت ارزشمند رئیس‌جمهور شهید ایران را در شرایط حساس فعلی جبران کند. 
دکتر مخبر نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دولت و ملت ایران، پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد. سرپرست ریاست‌جمهوری راهبرد مقاومت را مؤثرترین روش مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: عملیات وعده صادق از نتایج جریان مقاومت است که هیمنه امریکا و رژیم صهیونیستی را درهم شکست. 


 تداوم راهبرد ارتقای روابط با کشور‌های اسلامی و همسو 
سرپرست ریاست جمهوری همچنین روز گذشته در دیدار حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان به نقش مؤثر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت. 
محمد مخبر ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همبستگی دولت و ملت سودان با جمهوری اسلامی ایران، به نقش مؤثر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت. 
سرپرست ریاست جمهوری همچنین توجه به دغدغه‌های مسلمانان و کشور‌های اسلامی را از راهبرد‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از هیچ کمکی برای استقلال، پیشرفت و آرامش مردم سودان دریغ نخواهیم کرد. وزیر امور خارجه سودان نیز در این دیدار با بیان اینکه حامل مراتب تسلیت و همبستگی رئیس‌جمهور، دولت و مردم سودان با ملت و دولت ایران است، اظهار داشت: روابط میان ایران و سودان بر پایه اصول اسلامی و انسان‌دوستانه و دوستی میان دو ملت شکل گرفته است. حسین عوض همچنین ساختار مستحکم و کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران را همچون سدی توصیف کرد که از این نظام در برابر رخداد و رویداد‌های بزرگ و سنگین محافظت می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار