کد خبر: 1231195
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران خبر داد.

جوان آنلاین: علیرضا جعفری گفت: هم اکنون شاهد وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران هستیم که البته در مناطق شمالی و کوهستانی این بارش‌ها بیشتر است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: هم اکنون نیرو‌های خدمات شهری در مناطق بیست و دو گانه در آماده باش کامل هستند و از مردم می‌خواهیم از تردد غیرضرور در فضای کوهستانی و همچنین اتراق در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

جعفری ادامه داد: تیم‌های مدیریت شهری به منظور جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی با تجهیزات کامل در مناطق تعیین شده حضور دارند و در صورت نیاز خدمات ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: در بارش‌های روز گذشته نیز نیرو‌های خدمات شهری در مسیر‌های بزرگراهی و همچنین مناطق ارتفاعات خدمت رسانی کردند و از هر گونه آبگرفتگی جلوگیری کردند.

جعفری به شهروندان توصیه کرد در صورت نیاز به خدمات نیرو‌ها مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

هشدار سقوط اجسام و درختان

همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد نسبتا شدید است و احتمال سقوط اجسام و درختان وجود دارد.

وی از شهروندان خواست از حضور در کنار اجسام که احتمال سقوط دارد خودداری کنند به خصوص از تردد در ساختمان‌های در حال ساخت جلوگیری کنند و در صورت نیاز مردم می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد و هم اکنون شاهد بارش باران همراه با وزش باد هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار