کد خبر: 1231079
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه ارکان کشور و وزرا با تاسی به مقام معظم رهبری و عشق، انگیزه و مصمم کارشان را دنبال می‌کنند.

جوان آنلاین: امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگویی در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش که از سوی رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد،‌ گفت: ساختار نظام، ساختاری منسجم و مستحکم است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در راس این ساختار قرار دارند و با اقتدار، حضور ایشان بنیه‌ای است که این کشور را حفظ می‌کند. زمان حضرت امام شاهد بودیم، هر اتفاقی می‌افتاد، چون مردم ما اساسا اسلام عزیز و ولایت مطلقه را پذیرفته‌اند و از ولایت تبعیت محض می‌کنند؛ بنابراین تا زمانی که این کشور در مسیر اسلام و ولایت حرکت کند هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد.

سرتیپ آشتیانی تاکید کرد: اگر اتفاقی هم بیفتد مثلا الان که مجلس هنوز تشکیل نشده و این اتفاق - شهادت رییس جمهور - افتاد، اما همه ارکان کشور و وزرا با تاسی به مقام معظم رهبری و عشق، انگیزه و مصمم کارشان را دنبال می‌کنند. اقتدار و صلابت در نظام ما وجود دارد که هر توفان و اتفاقی بیفتد،‌ ریشه‌های درخت انقلاب اسلامی مستحکم است و تکان نمی‌خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار