کد خبر: 1231037
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
در پی اقدام غیرمسئولانه یک خبرگزاری انجام شد
تا اینجای کار همه چیز طبیعی پیش رفته و روال عادی خود را طی کرده‌است، اما یک خبرگزاری دولتی در اقدامی غیر‌حرفه‌ای در بازتاب این خبر موجب واکنش این دو خواننده شده‌است

جوان آنلاین: اقدام غیرحرفه‌ای یک خبرگزاری دولتی در تیترزنی، موجب ایجاد جنجالی غیر‌ضرور شد تا دو خواننده برجسته و خوب کشورمان را به واکنش وادار کند. 
ماجرا از این قرار است که مؤسسه تولید‌کننده دو موسیقی طی چند روز اخیر و پس از شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه اقدام به استفاده از ترانه‌های قدیمی سالار عقیلی و محمد معتمدی برای یک نماهنگ می‌کنند. تا اینجای کار همه چیز طبیعی پیش رفته و روال عادی خود را طی کرده‌است، اما یک خبرگزاری دولتی در اقدامی غیر‌حرفه‌ای در بازتاب این خبر موجب واکنش این دو خواننده شده‌است. این خبرگزاری با تیتر غلط «سالار عقیلی و محمد معتمدی برای رئیس‌جمهور شهید خواندند» این خبر را پوشش داده‌است، در حالی که اساساً این دو ترانه مدت‌ها پیش از شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه تولید شده‌است. همین موضوع سبب شد این دو خواننده خوب کشورمان به طور عادی اقدام به شفاف‌سازی کنند که اقدامی حرفه‌ای محسوب می‌شود، اما این پایان ماجرا نبود، چراکه مؤسسه وصف صبا به مدیریت محمد‌رضا شفیعی تهیه‌کننده معروف سریال‌های تلویزیونی به جای درست کردن ابرو، چشم را هم کور کرد تا در قالب یک بیانیه نه‌چندان محترمانه این دو خواننده را مورد عتاب قرار داده‌باشد و ماجرا را کشدارتر کند. این در حالی است که انتظار می‌رفت این مؤسسه به جای خطاب قرار دادن دو خواننده محبوب کشورمان، خبرگزاری را که در تنظیم خبر اشتباه کرده و آغاز‌کننده ماجرا بوده است، سرزنش می‌کرد و در اینباره پیش می‌افتاد و شفاف‌سازی می‌کرد و نقطه پایانی بر ماجرا می‌گذاشت و افکار عمومی را نیز اقناع می‌کرد. مؤسسه تولید‌کننده موسیقی نه‌تن‌ها این کار را نمی‌کند، بلکه ماجرا را وارد فاز تازه‌ای می‌کند تا دو خواننده کشورمان در مظان اتهام قرار بگیرند. در بخشی از بیانیه این مؤسسه فرهنگی - هنری آمده‌است: «آنچه به صورت غیر‌قانونی صورت می‌گیرد استفاده مدام سالار عقیلی از این اثر و دیگر آثار تولید شده توسط این مؤسسه در کنسرت‌ها و پلتفرم‌های درآمدزا، چون یوتیوب است. به نظر می‌رسد زمان بازی‌های دو سویه گذشته و ایشان برای «رهایی» از کامنت‌های معاندان به جای واکنش‌های سطحی و کم ارزش، صبور باشند و محکم!»
پیش‌تر سالار عقیلی در اینستاگرامش پس از انتشار خبر خواندن در سوگ آیت‌الله رئیسی نوشته بود: «قطعه رهایی مربوط به سریال شاهرگ و در سال ۱۳۹۹ منتشر شده‌است. به خاطر استفاده غیرقانونی از صدای بنده توسط شخصی به نام محمدرضا شفیعی مجبور شدم این پست را بگذارم که شما مردم عزیز و مهربان کشورم در جریان قرار بگیرید.»

برچسب ها: خبرگزاری ، دولت ، نماهنگ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار