کد خبر: 1231010
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
گیتی‌پسند اصفهان با تحمیل نخستین شکست فصل به قهرمان، سومی لیگ را از آن خود کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور گرامیداشت «شهدای خدمت» عصر امروز با برگزاری 2 دیدار مهم پیگیری شد که طی آن در مهمترین دیدار در نصف جهان، گیتی پسند توانست علاوه بر تحمیل نخستین شکست فصل به صنعت مس کرمان، جایگاه سومی خود را در فصل 1403-1402 تثبیت کند.

گیتیزن‌ها در یک بازی مهیج و زیبا که تنها به پیروزی نیاز داشتند، ابتدا در نیمه نخست مقابل نارنجی‌پوشان عقب نشستند و با دو گل کمتر و نتیجه 15 -17 به رختکن رفتند اما در نیمه دوم ورق برگشت و بازی سرعتی شاگردان کیوان صادقی و دفاع خوب در درون دروازه باعث شد این دیدار در نهایت 29 -30 به سود نماینده اصفهان رقم بخورد تا با توقف زنجیره پیروزی‌های مداوم مس، این گیتی‌پسند باشد که بر سکوی سومی لیگ سی و ششم بایستد.

پیش از این صنعت مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ قهرمانی را به نام خود زد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نایب قهرمانی فصل را به دست آورده بود. در دیگر دیدار مهم امروز و در سبزوار، سپاهان که تنها با شکست گیتیزن‌ها می‌توانست روی سکوی سوم بایستد، علی رغم پیروزی 24 -27 در این بازی، دستش از رسیدن به جایگاه سوم کوتاه ماند تا قهرمان دو دوره پیش لیگ برتر، تنها به چهارمی لیگ اکتفا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار