کد خبر: 1230900
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با صدور پیامی از استقبال باشکوه و کم نظیر مردم مشهد در مراسم تشییع و وداع با پیکرهای شهید جمهور و شهدای خدمت قدردانی کرد.

 

به گزارش جوان آنلاین ، در بخشی از این پیام آمده است: مردم قدرشناس، انقلابی و همیشه در صحنه مشهد مقدس بار دیگر همچون ملت بزرگ ایران در اقصی نقاط کشور نشان داد گرچه آیت الله شهید رئیسی و جمعی از همراهانش از میان ما رفتند اما راه و مرام و مکتب او همیشه در قلب‌ها ماندگار خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: خلق صحنه‌های زیبای استقبال و قدرشناسی مردم مشهد که از ساعت‌ها قبل از ورود پیکر مطهر رئیس جمهور شهیدشان را انتظار می‌کشیدند همه چشم‌های عالم را به خود خیره کرد و بار دیگر پیوند قلبی، دلدادگی و عشق و محبت صادقانه مردم را به مسئولان خدمتگزار روایت کرد.

در بخش دیگر این پیام می‌خوانیم: خروش جمعیت مشهد الرضا درخیابانهای منتهی به حرم رضوی بویژه در خیابان امام رضا علیه السلام که قاب‌ دوربین ها از انعکاس و روایت حضور این ملت انقلابی عاجز ماند، پیام اقتدار و همبستگی ملت را در پیمودن راه شهدای خدمت فریاد زد.

سردار غیاثی در پایان این پیام با قدرشناسی از حضور کم نظیر و چند میلیونی مردم مشهد بویژه بسیجیان قهرمان در مراسم استقبال، تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید جمهور، خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی آورده است: آری تاریخ گواهی خواهد داد، شهید رئیسی که در یکی از سخت‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی سکان مدیریت کشور را به دست گرفت و ملت را از سختی ها عبور داد، چه خوب این ملت بزرگ با حضوری باور نکردنی و دشمن شکن و خلق یک حماسه بی بدیل، وفاداری شان به مسئول خدوم خود را به نحوی شایسته ادا کردند.

برچسب ها: خراسان رضوی ، بسیج ، مشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار